سقف آزادی سوراخ است، کاش باران نیاید!

برگزاری دیدار دوم فینال لیگ برتر والیبال در ابهام قرار دارد و مسئولان سازمان لیگ نگران بارش باران و لغو این مسابقه هستند.

سقف آزادی سوراخ است، کاش باران نیاید!

سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به عنوان میزبان فینال لیگ برتر والیبال در نظر گرفته شده است و بازی اول نیز برگزار شد. قرار است بازی دوم فینال، نیز امروز از ساعت ۱۶ در همین سالن برگزار شود اما احتمال بارش باران در تهران مشکلاتی را به وجود آورده است.

منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ درباره سوراخ بودن سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و اجاره بهای فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: فدراسیون سالن را از سازمان تجهیزات اجاره کرده است و روزی ۲۶ میلیون تومان نیز پرداخت می‌کند. شرکت توسعه باید از ابتدا اعلام می‌کرد که سقف سالن آزادی سوراخ است و ممکن است مشکلاتی به وجود آید نه اینکه ما پارکت و کف پوش یک میلیارد تومانی پهن کنیم و باران روی آن ببارد!

پورحسن ادامه داد: در حال حاضر نمی‌دانم سالن برای بازی آماده است یا خیر. خدا کند که سقف را درست نکرده باشند تا باران ببارد و مسئولان شرکت پاسخگو باشند و سالن را یک بار برای همیشه درست کنند! این سالن ممکن است میزبان بازی‌های بین المللی باشد. آن زمان است که آبروریزی به بار خواهد آورد.

سرپرست سازمان لیگ تاکید کرد: روز گذشته هوا بارانی نبود و تیم‌ها تمرینات خود را برگزار کردند اما سازمان هواشناسی برای امروز هوای بارانی را پیش بینی کرده است.

منبع: مهر

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها