کشف بیش از ۶ هزار تن مواد مخدر در استان همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کشف ۶/۵ تن مواد مخدر از ابتدای سالجاری تا کنون در این استان خبر داد.

کشف بیش از ۶ هزار تن مواد مخدر در استان همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح ،فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶ و نیم تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد افزود:در این خصوص ۷۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شد.

وی ادامه داد: در این مدت از سال ۲۵۰۰ عملیات مختلف فرا خور نیازهای مردم انجام شده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه امسال تاکنون ۷۰ نفر کاهش تصادفات داشتیم اظهار داشت:در بخش فضای مجازی هم ۲۵ درصد افزایش کلاه برداری داشته ایم و در این باره ۷۰۰ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲۰۰ هزار مواد محترقه کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر در چهارشنبه‌ سوری سال گذشته، بیان کرد: در سال‌های گذشته نیرو‌های انتظامی در این روز همواره مورد آسیب قرار می‌گرفتند، اما خوشبختانه آمار هنجارشکنی و دستگیری در چهارشنبه‌ سوری طی ۳ سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در روز‌های پایانی سال نیست، مطرح کرد: نیروی انتظامی همواره با هنجار شکنی و افراد متخلف برخورد می‌کند؛ از این رو هر فردی که در آخرین چهارشنبه سال اقدام به هنجارشکنی کند با برخورد پلیس رو به‌ رو خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در آستانه چهار شنبه سوری هستیم اظهار داشت: محدویت تردد در این شب ایجاد و اقدامات برای جلوگیری از هر گونه آسیب‌ انجام شده است.

کامرانی صالح با اشاره به اجرای طرح نوروزی و خدمات سفر نوروزی بیان کرد:در راستای اجرای این طرح جاده‌ها، محور‌های مواصلاتی و درحوزه درون شهری اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۸ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی با همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشان ی در حال اجرا است افزود:در ایام توروز ۱۵ ایستگاه پلیس راهور و ۳۰ ایستگاه پلیس جاده‌ای نیز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها