واکنش سرمربی بارسا به قرعه منچستریونایتد

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، در مورد مصدومیت اخیر ثمان دمبله صحبت کرد.

واکنش سرمربی بارسا به قرعه منچستریونایتد

ستاره جوان بارسلونا یک بار دیگر و این بار در دیدار برابر لیون آسیب دید و قرار است حدود یک ماه از میادین دور باشد اما والورده اعتراف کرد با علم به اینکه دمبله مشکل داشته، به خاطر حساسیت دیدار با لیون به وی بازی داده است.

مصدومیت ستاره فرانسوی: "دمبله یک روز قبل از بازی با دچار مشکل شده بود اما من تصمیم گرفتم در مورد او ریسک کنم زیرا مسابقه مهمی در انتظار بارسلونا بود. با توجه به نتیجه دور رفت، من دمبله را در ترکیب قرار دادم اما حالا قرار است او سه یا چهار هفته از میادین دور باشد.

حسی که من قبل از این بازی داشتم بسیار خوب بود و خود دمبله نیز فکر کرد که می تواند بدون هیچ مشکلی بازی کند. اگر نتیجه دور رفت نبود، من او را در ترکیب قرار نمی دادم."

دیدار با بتیس: "در دیدار رفت ما 3-4 مغلوب شده و خیلی اذیت شدیم و به همین دلیل این بازی برای ما اهمیت فراوانی دارد. سه امتیاز این دیدار برای ما مهم است زیرا بعد از این بازی تنها ده مسابقه تا پایان لالیگا باقی مانده است.

ما می دانیم رئال بتیس از کدام دسته تیم هاست و چه سبک نمایشی قرار است ارائه دهد. ما آنچه را که آنها می خواهند انجام دهند و آنچه بتیس نمی خواهد ما انجام دهیم را کاملا متوجه می شویم."

قرعه منچستریونایتد: "این قرعه برای ما دشواری خواهد بود و در این مرحله تمام تیم ها شانس صعود دارند. منچستر یونایتد تیمی باسابقه بوده و اخیرا در شرایط خوبی قرار گرفته و شانس هر دو تیم برای صود مساوی است و بازی خوبی خواهد شد. آنها در فرانسه نیز دست از تلاش برای صعود نکشیدند و ما باید مراقب باشیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها