فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی آگاه و هوشیار، موقر، با صداقت، جسور و جذاب هستید. شما با جذابیت ذاتی خود خیلی راحت همه را به سوی خودتان می کشانید و انها از مصاحبت با شما لذت می برند. شما از رویارویی با چالش های مختلف لذت می برید و با تمام قدرت به آنها غلبه می کنید. با این همه باید سعی کنید بی صبری و دمدمی مزاجی خود را کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما وضعیت سلامتی همسر و یا یکی از والدینتان نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد. یادتان باشد که به خاطر درگیری با مسائل و مشکلات دیگران از سلامت خودتان غافل نشوید. امسال برای شما با افزایش درآمدتان همراه خواهد بود، اما مخارجتان نیز همزمان افزایش پیدا خواهند کرد و در نتیجه نمی توانید پس اندازهایتان را زیاد افزایش دهید. در اواخر سال ممکن است بخواهید شراکت هایی را آغاز کنید و در زمینه های جدیدی فعالیت های تجاری انجام دهید. بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود، اما فراموش نکنید که احتیاط کنید. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما سال فوق العاده ای خواهد بود و به بالاترین مرتبه ی ممکن کاری برای خودتان خواهید رسید. در نتیجه ی این موفقیت ها پول زیادی به دست خواهید آورد و پاداش زحماتتان را خواهید دید. اوضاع در زمینه ی حرفه ای برای شما خیلی بهتر از آنچه انتظار داشته اید خواهد بود. روابط عاطفی شما نیز امسال به خوبی پیش خواهند رفت. متأهل ها روزهای خوبی را در پیش خواهند داشت و شاید حتی تصمیم بگیرند که بچه دار شوند. مجردها هم شانس زیادی در پیدا کردن شریک زندگیشان خواهند داشت. مرداد، آبان، آذر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

ایفای نقش پدر و مادری سخت گیر و یا دوستی که می خواهد اعمال کنترل کند اشتباهی جبران ناپذیر می تواند باشد و اگر بخواهید روی همه کس و همه چیز کنترل داشته باشید روز سختی را در پیش خواهید داشت. اگر یاد بگیرید کمی راحتتر برخورد کنید هم از لحاظ حرفه ای و هم در زمینه مسائل شخصی به نتایج بهتر و موثرتری خواهید رسید. اعتماد کردن به دیگران به آنها انگیزه می دهد تا شما را نا امید نکنند. امروز شاید تصمیم بگیرید که بدون هیچ برنامه ی قبلی یک مهمانی به راه بیندازید و افراد جالبی را به این دورهمی دوستانه دعوت کنید. بدون شک در این مهمانی به شما حسابی خوش خواهد گذشت.

اردیبهشت

امروز شما و عشقتان مکالمه ی تلفنی طولانی مدتی با هم خواهید داشت. شما در مورد همه چیز، از فلسفه و جریان های روز گرفته تا وضعیت آب و هوا و عقاید شخصیتان صحبت خواهید کرد. تنها بحثی که در این مکالمه به میان کشیده نخواهد شد وضعیت رابطه ی عاطفیتان و آینده ی است و این موضوع برای شما گیج کننده و تا حدودی هم ناراحت کننده خواهد بود. با این حال، شما چیزهای زیادی در مورد همدیگر خواهید آموخت که شما را قادر می ساز درک بهتری از هم پیدا کنید و در نتیجه احساس نزدیکی بیشتری بهم داشته باشید. یادتان باشد قولی که به یکی از دوستان نزدیکتان داده بودید را فراموش نکنید و کاری که قرار بوده برای او انجام دهید را به یاد داشته باشید.

خرداد

امروز در انجام کارهای خلاقانه و به ویژه کارهایی که جزئیات زیادی را در بر می گیرند به دقت و تمرکز خیلی بیشتری نیاز خواهید داشت و زمان زیادی را باید صرف کنید. شما باید پیش از انجام کارتان در مورد آن به اندازه ی کافی تحقیق کنید و با ذهنی باز و خیالی آسوده کارتان را آغاز کنید تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. اگر ذهنتان درگیر چیز دیگری است بهتر است انجام این کار را به زمان دیگری موکول کنید. در حین انجام دادن کارهایتان هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید و اگر برایتان امکان داشت کمی دراز بکشید و به چشم هایتان استراحت بدهید. در پایان روز شما از نتیجه ی کارتان خوشحال و راضی خواهید بود.

تیر

امروز از انرژی و توان فوق العاده تان تا فرصت دارید نهایت استفاده را ببرید، زیرا ممکن است کارهای زیادی برایتان پیش بیایند که باعث شوند به چشم بر هم زدنی و بی آن که کارهایی که در نظر داشته اید را انجام داده باشید، ببینید که روزتان تمام شده است. سعی کنید اولویت هایتان را تعیین کنید و پیش از هر کاری مهم ترین وظیفه هایی که دارید را به انجام برسانید. حرف زدن با دوستانتان برای مدتی طولانی می تواند کار بسیار جذابی باشد، ولی باعث خواهد شد که در این روز پرکار از برنامه هایتان عقب بمانید. اگر می خواهید ساعات پایانی روزان را با خیال راحت با کسانی که دوست دارید بگذرانید، باید ساعات اولیه روز را سخت کار کنید.

مرداد

شاید یک نفر دور و برتان باشد که آماده است هر اشتباهی که می کنید را مورد قضاوت قرار بدهد. شما هم امروز خیلی پر حرف شده اید و با این همه حرفی که می زنید فرصت های خوبی را برای این فرد می توانید فراهم کنید. بهتر است مواظب حرف هایی که می زنید باشید، انتخاب اشتباه کلمات می تواند به اعتبار شما لطمه بزند. اگر مجبور هستید نظرتان را در مورد چیزی بیان کنید قبل از به زبان آوردن آن خوب فکر کید تا مبادا بیهوده مورد انتقاد قرار بگیرید. سعی کنید قدم هایتان را کمی سریعتر بردارید و زیاد فس فس نکنید تا موقعیت هایی که در اطرافتان قرار دارند را از دست ندهید، لزومی ندارد بیش از اندازه وسواس به خرج دهید.

شهریور

امروز صبح خیلی خوب و راحت برای شما آغاز خواهد شد، ولی کمی که می گذرد احساس نارضایتی که در خود دارید نمی گذارد آرامش داشته باشید و شما را کمی عصبی خواهد کرد. به جای این که با فروخوردن خشم و نارضایتی خود کاری کنید که تحمل وضعیت موجود برایتان غیر ممکن شود، ناراحتی و نارضایتی خود را به زبان بیاورید تا شاید بتوانید راه حلی برای آن بیابید. در غیر این صورت سعی کنید خودتان را مشغول کمک کردن به دوستانی کنید که دچار گیجی و سردرگمی شده اند و به کمک و توجه شما نیاز دارند. این کار باعث خواهد شد به حس رضایت خاطردست پیدا کنید و حالتان بهتر شود. کمک به دیگران یکی از بهترین راه های پرورش روحتان است.

مهر

امروز شما می توانید بهتر از هر شخص دیگری حتی پیچیده ترین مشکلات را هم باز کرده و هر مسئله ای را درک کنید. با این حال باید جانب احتیاط را رعایت کنید، زیرا ممکن است در اثر بی دقتی و عجله در انجام کارها اطلاعات مهمی که درست جلوی چشمتان هستند را نبینید. ولی این را هم در نظر داشته باشید که تحت تاثیر حس ماجراجویی که در حال حاضر دارید خودتان را درگیر مسائل بی اهمیتی که در واقع به شما ارتباطی ندارند نکنید. امروز اوضاع به کامتان است و کارها همان طوری که دوست دارید پیش می روند، پس از فرصت نهایت بهره را ببرید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ذهنتان می تواند تنها مانع شما برای رسیدن به خواسته هایتان باشد.

آبان

در حال حاضر تعیین اهداف دراز مدت برای رسیدن شما به موفقیت ضروری است، ولی هنوز زمان آن نرسیده است که در مورد مسائل خیلی مهم تصمیم گیری کنید. پیش از هر اقدامی به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید و در مورد نقشه هایتان با دوستان و افراد مورد اعتمادتان صحبت کرده و تمامی گزینه های ممکن را در نظر بگیرید. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که انتخاب های زیادی پیش رو دارید و اکنون تحصیلات تکمیلی برای شما می تواند گزینه بسیار ارزشمندی باشد که فرصت پیشرفت بیشتر شما را فراهم می کند، به شرط آن که شما را از مسیر اصلی و اهدافی که برای خودتان در نظر گرفته اید منحرف نکند. یادتان باشد برای رسیدن به موفقیت باید قدم به قدم پیش بروید.

آذر

امروز شما کارهایی مهمتر از تفریح و خوشگدرانی دارید، زیرا دیگران به شما و قدرت مدیریت ذاتی و توانمندانه تان نیاز دارند. شما امروز در انجام کارها به صورت گروهی خیلی موفق تر از انجام فردی آنها خواهید بود و سریعتر به نتیجه خواهید رسید. فقط باید یادتان باشد که مدیریت تنها دستور دادن نیست؛ باید به حرف های همه گوش کنید، آنها را درک کرده و ایده های خوب و زحماتشان را مورد تشویق و تحسین قرار دهید. همکاری با دیگران شانس شما برای رسیدن به موفقیت را بیشتر خواهد کرد. ممکن است امروز با شریک زندگیتان بر سر این که قدرت در دست چه کسی است وارد نبردی بیرحمانه شوید، یادتان باشد به هیچ عنوان در این رابطه زیاده روی نکنید.

دی

امروز شما سعی دارید کاری را انجام دهید که به دقت بالایی نیاز دارد. شاید بخواهید نقاشی کنید، لباس بدوزید، یک غذای جدید بپزید و یا جواهرسازی کنید، در هر صورت این کار به خاطر جزئیات زیادی که دارد خیلی بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید طول خواهد کشید، اما از آنجایی که شما از انجام آن لذت می برید اصلا از این اتفاق ناراحت نخواهید شد. فقط حواستان باشد که در بین کار هر از گاهی کمی به خودتان استراحت بدهید تا به بدنتان فشار زیادی وارد نشود. شما از صحبت کردن با دوستانتان و اینکه افکارتان را با آنها در میان بگذارید لذت می برید، اما بد نیست گاهی در میان حرف هایتان نفسی تازه کنید و به آنها هم نوبت حرف زدن بدهید!

بهمن

امروز وقتی درگیر خانه تکانی هستید با کوهی از کاغذهایی مواجه خواهید شد که هیچ استفاده ای ندارند و فقط جایتان را تنگ کرده اند. شما دلتان می خواهد به هر نحوی که شده است از شر این آشغال های دست و پا گیر رها شوید، اما بهتر است در انجام این کار زیاد عجله نکنید و لابلای این کاغذها را خوب بگردید زیرا اگر مواظب نباشید ممکن است مدارکی مهم و یا یادگاری هایی ارزشمند را دور بیندازید. اگر رفتار امروز کسی که دوست دارید شما را گیج و سردرگم کرده است و نمی دانید برای کارها و حرف هایش چه دلیلی دارد با او در مورد این مسئله حرف بزنید و بگویید که رفتارش دارد آزارتان می دهد، بالاخره یکی از شما آن یکی را قانع خواهد کرد که دارد اشتباه می کند!

اسفند

امروز شما زمان زیادی را با مطالعه در مورد مفاهیم معنوی، اتفاقات تاریخی و یا فرهنگ های خارجی خواهید گذراند. در حال حاضر ذهن شما بسیار قوی شده است و در نتیجه مطالب را خیلی سریعتر از حالت عادی یاد می گیرید و به ذهن خود می سپارید. در پایان روز شما اطلاعات خیلی زیادی را به دست آورده اید، اما اگر به خودتان استراحت نداده باشید و بیش از اندازه به چشم هایتان فشار آورده باشید احتمال اینکه به چشم درد و سر درد دچار شوید خیلی زیاد خواهد بود. درست است که شما حال و حوصله ی بحث کردن با دیگران را ندارید ، اما نباید به سادگی و بی آنکه به آنها بگویید چه در سرتان می گذرد تسلیم حرف ها و تصمیماتشان شوید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها