واکنش رابیو به محرومیت های سنگین پی اس جی

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن با سران این باشگاه و توماس توخل، سرمربی آلمانی به مشکل خورده است.

واکنش رابیو به محرومیت های سنگین پی اس جی

رابیو پس از اینکه از تمدید قرارداد خودداری کرد، به تیم دوم باشگاه تبعید شد و حتی حق حضور در رختکن را هم ندارد. او که قراردادش تا پایان فصل اعتبار دارد، قطعا از فصل آینده در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

همچنین رفتار او بعد از شکست پی اس جی برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان نیز خشم سران باشگاه را برانگیخته است. این بازیکن بعد از شکست تیمش برابر یونایتد به یک کلوپ شبانه رفت و همچنین پست پاتریس اورا درباره خوشحالی بعد از شکست برابر یونایتد را نیز پسندیده بود.

رابیو همچنین به دلیل تاخیر در جلسات قبل از بازی پی اس جی در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه نیز 45 هزار یورو جریمه مالی شده است.

ستاره جوان فرانسوی در واکنش به محرومیت و جرایم باشگاه به اینفو اسپورت پلاس گفت:« البته که بازی نکردن در سه ماه اخیر برایم سخت بوده است؛ اما وضعیت کنونی انتخاب خودم نبود و باشگاه چنین تصمیمی گرفته است. من در اختیار پی اس جی هستم؛ همه چیز خوب است و انفرادی تمرین می کنم. اگر بتوانم در هفته های پیش رو بازی کنم که خوب خواهد شد اما سران باشگاه عقیده ای دیگر دارند.»

رابیو افزود:« با این وجود خودم را هنوز بازیکن پی اس جی می دانم. با این باشگاه قرارداد دارم و با هم تیمی هایم در ارتباط هستم. البته که از شکست برابر یونایتد ناراحت شدم. حذف دوباره از لیگ قهرمانان ناامیدکننده بود. متاسفانه قبلا هم چنین حسی را تجربه کرده بودم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها