طوفان پرسپولیس در نیمه اول

دو تیم پرسپولیس و سپیدرود در آخرین دیدار سال 97 به مصاف هم رفته اند

طوفان پرسپولیس در نیمه اول

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود از ساعت 16:30 دقیقه امروز شنبه بیست و پنجم اسفند ماه 1397 با قضاوت حسین زرگر، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شده است.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، ابراهیم لطفی ، امین جوادی مقدم ، میثم فردوسی، محمد علیزاده، حسین ابراهیمی ، مهرداد بایرامی ، میلاد قربانزاده و محمد غلامی

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور

دقایق حساس:

دقیقه 10:(گل اول پرسپولیس) احمد نورالهی با پاس در عمق علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن پس از حرکت در عمق و یک ضربه تمام کننده گل اول پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 23: شلیک سرضرب سیامک نعمتی با واکنش خوب ملکی به کرنر رفت.

دقیقه 24: روی ارسال کرنر ، ضربه سر تماشایی علیپور باز هم عکس العمل مناسب ملکی راهی کرنر شد.

دقیقه 30(گل دوم پرسپولیس): ارسال بازیکنان پرسپولیس در دهانه دروازه به شجاع خلیل زاده رسید و این بازیکن احمد نورالهی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه سر دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 40(گل سوم پرسپولیس): پرسپولیس روی ضد حمله صاحب موقعیت شد و با همکاری خوب علیپور و ترابی توپ به نعمتی رسید و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 41:ضربه بی دقت علیپور از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها