قیمت شیرینی در یاسوج افزایشی نداشته است

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یاسوج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، قیمت شیرینی در واحدهای صنفی قنادان و بستنی‌بندان یاسوج هیچ گونه افزایشی نداشته است.

قیمت شیرینی در یاسوج افزایشی نداشته است

علی ارشدی افزود: طی روزهای اخیر در سطح استان هیچ گونه افزایش قیمتی در رابطه با آجیل و خشکبار نداشتیم. اما وقتی قیمت دلار و ارز بالا رفت قیمت آجیل هم بسیار سرسام آور شد.

وی با بیان اینکه مردم از خرید آجیل خودداری کنند، اظهارکرد: مردم حداقل از خرید پسته و بادام خوداری کنند. قیمت بادام در بازار شهر یاسوج 140 تا 150 هزار تومان و قیمت پسته 180 تا 270 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یاسوج خاطرنشان کرد: مشتری آجیل در سطح شهر یاسوج به زیر یک چهارم کاهش پیدا کرده و از هر 5 نفر سه نفر از خرید آجیل خودداری می کنند.

ارشدی تصریح کرد: خواهش می کنم مردم استان بخصوص شهر یاسوج آجیل بخصوص پسته و بادام نخرند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی، قنادان و بستنی بندان نرخ جدید مشخص شده و نرخ این استان با سایر نقاط کشور متفاوت و افزایشی نداشته است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یاسوج اضافه کرد: کیک فنجانی در سراسر کشور به قیمت بیش از 13هزار تومان است اما در شهر یاسوج 9500تومان عرضه می شود. با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت مردم هیچ گونه افزایش قیمت شیرینی در واحدهای صنفی قنادان و بستنی بندان یاسوج نداریم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها