مرگ هوادار کالیاری در ورزشگاه و واکنش زشت هواداران فیورنتینا

در جریان دیدار تیم‌های فوتبال کالیاری و فیورنتینا در هفته بیست‌و‌هشتم سری A اتفاق ناگواری رخ داد.

مرگ هوادار کالیاری در ورزشگاه و واکنش زشت هواداران فیورنتینا

شب گذشته (جمعه) در آغاز هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، تیم فوتبال کالیاری میزبان فیورنتینا بود و در جریان این مسابقه که در نهایت با برد 2 بر یک تیم میزبان خاتمه یافت، اتفاق تلخی رخ داد.

یکی از هواداران تیم فوتبال کالیاری که در قوس جنوبی ورزشگاه سادرنیا آره‌نا در حین بازی دچار ایست قلبی شد و با وجود تلاش پزشکان حاضر در ورزشگاه برای احیای وی با ماساژ قلبی و شوک، او جان خود را از دست داد.

به این ترتیب جسد این هوادار 45 ساله که دانیله آتزوری نام داشت، در میان بهت و ناراحتی دیگر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، در همان قوس جنوبی با پارچه‌ای سفید پوشانده شد.

در همان حال طبق اعلام نشریه محلی «نووا ساردینا»، گروهی کوچک از هواداران فیورنتینا بعد از مشاهده این صحنه با سردادن شعارهایی توهین‌آمیز با مضمون «فقط بمیر!» روی زخم تیم میزبان نمک پاشیدند. نکته جالب درباره این اتفاق آن است که این گروه از هواداران فیورنتینا جزو کسانی بودند که در یک دقیقه توقف بازی در سیزدهمین دقیقه بازی برای ادای احترام به کاپیتان فقیدشان، داویده آستوری - کسی که سال گذشته در چنین روزهایی به دلیل مشکل قلبی جانش را از دست داد - ایستاده او تشویق کردند، البته گروهی دیگر از هواداران فیورنتینا که همان قسمت از ورزشگاه بودند، انزجار خود را از این اتفاق نشان و به هواداران توهین کننده فیورنتینا تذکر دادند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها