فرکی: نفت آبادان قابل پیش بینی نیست/هنوز به آنچه که من می‌خواستم نرسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نفت آبادان حریف قابل پیش بینی نیست و در خیلی از مواقع از حریف پیش بوده اند که بازی مساوی شده است.

فرکی: نفت آبادان قابل پیش بینی نیست/هنوز به آنچه که من می‌خواستم نرسیده‌ایم

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ برای مردم در سال جدید آرزوی موفقیت دارم. برای ما پیش بینی شده بود که دو بازی تا قبل از سال داریم اما بازی با سایپا به سال جدید افتاد. در مورد بازی فردا با نفت آبادان باید بگویم که ‌آنها در نتیجه گرفتن غیر قابل پیش بینی هستند. 14 مساوی داشته اند و در برخی مواقع هم از حریف پیش بوده اند اما یا مساوی شده اند یا بازی را به مساوی کشانده اند. آنها هواداران زیادی هم دارند.

وی ادامه داد: نفت آبادان از بازیکنان تکنیکی و شوت‌زن خوبی برخوردار است. ما هم می‌خواهیم از امتیازات بازی خانگی‌مان استفاده کنیم. نگاه‌مان روبه جلوست و از سه بازی گذشته از ۹ امتیاز ۷ امتیاز گرفته‌ایم بازیکنان ما فعل خواستن را به خوبی صرف کرده‌اند. البته یک جای سوال برای بازی فردا هم هست اینکه متفاوت‌ترین بازی ما نسبت به سه بازی دیگرمان است. دیروز به خاطر شرایط آب و هوایی تمرین ما لغو شد. دو سه بازیکنمان را هم به خاطر محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم و تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهیم کرد. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و می‌خواهیم یک روز خوب را داشته باشیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: دو بازیکنمان محروم هستند آرمان قاسمی و کریمی را نداریم. مارکو بازیکن مونته‌نگرویی ما هم مصدوم است. سجاد مشکل‌پور هم در اختیار نداریم ضمن اینکه سه بازیکن هم به تیم امید داده‌ایم. رزاق پور هم شرایطش برای بازی مبهم است، با این حال بازیکنان جایگزین ما انگیزه زیادی دارند و تفاوتی بین بازیکنان تیم ما وجود ندارد و نفرات جایگزین هم بازیکنان خوبی هستند و می‌خواهیم برای پیروزی تلاش کنیم. ما همواره به تیم امید بازیکن داده‌ایم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه در ۴ هفته گذشته پیکان خوب نتیجه گرفته است، گفت: جدول لیگ امسال جذابیت‌های خودش را دارد. تیم‌هایی مثل ما، سایپا، نفت آبادان و ماشین‌سازی از کسب سهیمه دور شده‌اند اما اطمینان خاطر از حضور در لیگ برتر دارند و می‌دانند به انتهای جدول نمی‌رسند. این تیم‌ها برای رتبه بالاتر از سیزدهمی و رسیدن به رتبه‌های پنج و ششم جدولی تلاش می‌کنند. تیم‌های بالای جدول هم از بقیه تیم‌ها جدا شده‌اند. ما هم اگر فردا بتوانیم با دو گل به پیروزی برسیم می‌توانیم در جدول لیگ به رتبه ۶-۵ برسیم که این برای ما خوب است. تلاش می‌کنیم که در آخرین بازی سال به پیروزی برسیم تا با روحیه‌ای خوب و خوش به استقبال سال نو برویم. یک بازی ما هم عقب افتاده است که قرار است در سال بعد انجام شود و ما اگرچه در بازی‌های گذشته خوب نتیجه گرفته‌ایم، اما هنوز به آنچه که من می‌خواستم نرسیده‌ایم. ما نیاز به زمان بیشتری داریم و هرچه جلوتر می‌رویم اگر اتفاقی رخ ندهد، روند روبه رشدمان را دنبال می‌کنیم.

فرکی در مورد اعتراض‌ها به داوری گفت: یک سوالی هست که همیشه تکرار می‌شود و تکرارش هم خود من را اذیت می‌کند و من همیشه گفته‌ام که داوران شریفی داریم و نباید هجمه روی داوری زیاد باشد که این هجمه‌ها باعث می‌شود آنها مرتکب اشتباهات بیشتری شوند. باید کنار هم باشیم. داوران تلاش می‌کنند قضاوت خوبی انجام بدهند، البته داور هم جایزالخطا است. ما مربیان و بازیکنان هم باید به آنها کمک کنیم تا بهتر قضاوت کنند. با اعتراض ما آسیب داوری بیشتر می‌شود و این آسیب به خود ما برمی‌گردد. من همیشه این حرف را تکرار کرده‌ام که باید به داوران که قصد اجرای قانون را دارند احترام بگذاریم. باید از داوران حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: داوران هم باید اشتباهاتشان کمتر شود و اشتباه تأثیرگذاری نداشته باشند. این نگاه دو طرفه است، به هر حال تیم‌ها هزینه می‌کنند و زحمت می‌کشند و نباید با یک اشتباه داوری مثلا یک تیم سقوط کند. این اشتباه تاثیرگذاری است. داوران هم نباید هر کاری که می‌خواهند انجام دهند یا هر اشتباهی را مرتکب شوند. نباید آنها هم اشتباه تاثیرگذاری داشته باشند و حق ندارند هر اشتباه تاثیرگذاری را تکرار کنند همانطور که ما هم نباید خیلی معترض شویم. باید به داوران احترام بگذاریم، اما داوران هم فشاری که روی دوش مربیان هست را درک کنند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها