طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

طرح ترافیکی نوروزی پلیس راهور با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با استقرار نیروهای امدادی و خدمات رسان در جاده های استان قزوین از آمروز آغاز شد.

طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

طرح ترافیکی پلیس راهور با شعار «پرهیز از خطر آرامش در سفر» روز شنبه با حضور نیروهای پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آتش نشانی، اورژانس، امداد خودرو، مدیریت بحران، نیروی انتظامی، در محل ایستگاه عوارضی پلیس راه قزوین به زنجان آغاز شد.

طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

در این مراسم که فرماندهان پلیس و مدیریان دستگاه‌های اجرایی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرهنگ حاجیان جانشین فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان، قاسمی دادستان، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، هاشمی معاون جمعیت هلال احمر و سلیمانی معاون اورژانس، حضور داشتند یگان خودرویی دستگاه‌های امداد رسان از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم محل‌های مأموریت خود شدند.

علی فرخزاد در مراسم آغاز طرح نوروزی در قزوین اظهار داشت: از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی برای سفرهای نوروزی در استان برگزار شده و با محور قراردادن خدمات سفر تلاش کردیم تسهیلات نوروزی برای مسافران مهیا شود.

فرخزاد بیان کرد: جلسات این روزها همه با رویکرد برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی است و از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر نیروها که با حضور در جاده‌ها به خدمت رسانی مشغول خواهند شد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

وی یاد آور شد: شعار «قزوین شاداب نزدیک ترین مقصد پاکیزه گردشگری» امسال محور برنامه هاست و تلاش می‌کنیم تا ایام پر از نشاط و شادابی برای همگان رقم بخورد.

فرخزاد اضافه کرد: در نمایشگاه گردشگری که در تهران برگزار شد غرفه استان قزوین ضمن آراستگی بسیار زیبا توانست بیشترین بازدید کننده و رضایت مردمی را جلب کند که جای خرسندی دارد.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: در سفر آقای کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان قزوین پاکیزگی راه‌ها و شهرهای استان از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفت و این جایگاه ایجاب می‌کند همچنان برای سلامت مردم با رعایت مسائل زیست محیطی جدی باشیم.

وی افزود: تمیزی راه‌های استان قزوین مورد تأیید بسیاری از مسافران است و باید این وضعیت را حفظ کنیم تا موجب رضایت مسافران نوروزی شود.

فرخزاد گفت: یکی از اقدامات خوب انجام شده درختکاری و تأمین روشنایی حدود ۱۵ کیلومتر از اتوبان قزوین به زنجان و ۹ کیلومتر در مسیر قزوین به رشت است که در این ایام می‌تواند مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گیرد.

طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

وی اظهار داشت: توجه به درختکاری و پاکیزگی حاشیه راه‌ها در زیبایی سیما و منظر شهری هم مؤثر است و این کار می‌تواند به تحقق شعار «قزوین مقصد گردشگری» کمک کند.

فرخزاد اضافه کرد: باید مردمی که وارد استان قزوین می‌شوند هم احساس امنیت کنند و هم آن را در جای جای این استان مشاهده کنند تا در آینده نیز این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

وی از کاهش سوانح جاده‌ای در استان خبر داد و یادآور شد: در یک کار تیمی که از سال‌ها قبل آغاز شده توانسته‌ایم علیرغم بالا رفتن تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان زمینه کاهش سوانح فوتی، جرحی و خسارتی را فراهم کنیم که کار ارزشمندی است.

طرح ترافیکی پلیس راهور از امروز در استان قزوین آغاز شد

در ادامه یگان‌های موتوری نیروهای پلیس راه، راهداری، آتش نشانی، امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو، از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم محل‌های مأموریت خود شدند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها