آزادی ۳ گروگان و شناسایی ربایندگان در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز پلیس در آزادی ۳ گروگان و شناسایی آدم ربایان در شهرستان زاهدان خبر داد.

آزادی ۳ گروگان و شناسایی ربایندگان در زاهدان

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی نیابت واصله از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم مبنی بر ربایش ۳ مرد ۱۷، ۳۰ و ۴۲ ساله از این شهرستان و انتقال آنها به سیستان و بلوچستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: درتحقیقات اولیه مشخص شد ربوده شدگان که اهل و ساکن شهرستان بم بودند با گروگانگیران اختلاف مالی داشته‌اند و ربایندگان در بهمن ماه سال جاری با این بهانه که مشکلاتشان را با تعامل و مذاکره حل کنند به بم رفته وبا فریب اقدام به ربایش آنها کرده و گروگان‌ها را با خودروی پژو ۴۰۵ به منزلی در اطراف شهرستان زاهدان منتقل کرده‌اند.

سردار قنبری ابراز داشت: پلیس بلافاصله وارد عمل شد و با استفاده از سرنخ‌های موجود و اقدامات فنی و تخصصی هویت ربایندگان و محل نگهداری گروگان‌ها را شناسایی کرد.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه گروگانگیران و شروع عملیات پلیس برای رهایی گروگان‌ها، آدم ربایان که غافلگیرشدهبودند با تنگ شدن عرصه بر خود، هر ۳ گروگان را آزاد و متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: گروگان‌ها صحیح و سالم به آغوش خانواده شأن بازگشتند و دستگیری آدم ربایان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها