فال روزانه شنبه 25 اسفند 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه 25 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در این روزهای آخر سال، تمام انرژی تان را برای ورود به سال جدید جمع کنید. سالی که در پیش دارید سالی پر از موفقیت و پیشرفت به خصوص در زمینه کاری برایتان خواهد بود. قراردادهایی را خواهید بست که شرایط مالی شما را نیز دگرگون می کند. اگر سعی کنید که فعالیت بدنی منظم و مداومی داشته باشید،؛ از نظر سلامتی نیز دچار مشکلی نخواهید بود. در ماه خرداد تغییرات خوبی در روابط عاطفی برایتان خواهد افتاد و بالاخره به مراد دلتان خواهید رسید. البته باید انعطلاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا دیگران به خصوص شریک زندگی تان بیشتر به سمت شما جذب شود. ماه آذر ماهی پر از خبرهای خوب برایتان خواهد بود. اگرچه در راهی که برای هدف تان در پیش گرفته اید به موانع زیادی برخورد خواهید کرد اما در نهایت موفقیت شما حتمی ست. از سالی که در انتظارتان است، نهایت لذت را ببرید.

فروردین

شما در شرایط خوبی به سر می برید طوری که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. اکنون بهترین زمان است تا هدف های بلند مدت زندگی تان را مشخص و برای آنها برنامه ریزی کنید. به هیچکس اجازه دخالت در کارهایتان را ندهید، به آنچه قلب تان به شما نشان می دهد شک نکنید و همان راه را بروید. اگر برای قرار ملاقات با فردی بیرون می روید، حس شوخ طبعی خود را کنترل کنید و سعی کنید که مکالمه جدی تر با او داشته باشید. در غیر این صورت حرف هایتان را پیش نخواهید برد.

اردیبهشت

در مورد کاری دچار تضاد شده اید به طوری که احساس می کنید نه راه پیش دارید نه راه پس. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما دچار تنش شده است، سعی کنید کمی انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. اگر دست از لجبازی بردارید، رابطه شما بهتر هم می شود.

خرداد

امروز اطرافیان تان می خواهند شما را مورد امتحان قرار دهند، بنابراین میزان تحمل تان را بالا ببرید و انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، نتیجه بیشتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر فکر می کنید که امروز فرصت خوبی برای انجام کارهای بزرگ است، بهتر است که دست نگه دارید. به جای آن روی کارهای کم اهمیت تر و کوچک تر تمرکز کنید. در مورد پیشنهادی که امروز به شما می شود عجول نباشید و خوب فکر کنید.

تیر

بهتر است که دست از تقلید بردارید و خودتان خلاقیت به خرج دهید. اگر بتوانید از استعدادهایتان به بهترین شکل ممکن کمک بگیرید، خیلی سریع در کارتان پیشرفت خواهید کرد. اگر قصد بالا رفتن از پله های موفقیت را دارید، بهتر است قدم به قدم جلو روید. با عجله و گذراندن پله ها دو تا یکی، نه تنها پیشرفت نمی کنید بلکه ممکن است از عقب نیز به پایین پرت شوید، بنابراین عجله را کنار بگذارید و قدم های خود را با احتیاط بردارید.

مرداد

شما برای این که منظورتان را به دیگران بفهمانید زمان زیادی می گذارید اما آیا لازم است؟ بهتر است که این انرژی را به جای دیگران به روی کارهای مهمتر خودتان بگذارید. امروز شانس با شما است بنابراین بهترین فرصت است تا برای مسائل مالی خود تصمیم بگیرید. در مورد رابطه با شخصی، دو دل هستید تنها به این دلیل که رفتاری عجیب و غریب از خود نشان داده است. از یک طرف او را یکی از دلایل شادی و سرگرمی زندگی خود می دانید، از طرف دیگر برخی رفتارهای او واقعا برایتان آزار دهنده است. بنابراین فکر کنید و ببینید آیا واقعا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا خیر.

شهریور

امروز احساسات تان می توانند مسیر پیشرفت شما را کند کنند، بنابراین مراقب باشید که گول آنها را نخورید. هر چه منطقی تر فکر کنید، بهتر است. در طول راهی که در پیش دارید، جزییات را با دقت زیاد بررسی کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. شاید امروز عشق زندگی تان احساسات شما را به خوبی درک نکند اما اگر می خواهید رابطه خود را با او ادامه دهید، حرمت ها را نگه دارید و پایتان را از مرزهای تعیین شده فراتر نبرید. دوستی خبری را به گوش شما می رساند که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

مهر

اگر برای شناخت خودتان وقت بیشتری بگذارید، در تصمیم گیری هایتان هم بهتر عمل می کنید. موفقیت امروز شما در گرو ثبات قدم تان است. اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان احتیاج خواهید داشت، ارتباط خود را با دیگران از دست ندهید و از همین حالا شرایط را برای درخواست کمک از آنها آماده کنید.

آبان

امروز بحثی در محیط کار میان شما و یکی از همکاران تان رخ می دهد که ممکن است حالتان را دگرگون کند، به جای ادامه دادن آن، سعی کنید که سرتان در کار خودتان باشد. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید اما ممکن است حرف های او را کاملا درک نکنید. شاید دلیل اش استرس زیاد شما می باشد. به او زمان دهید و برای انجام هیچ کاری پافشاری نکنید. زمان خوبی ست تا در مورد آرزوهایتان با شریک زندگی تان صحبت کنید. در گفتگوهایتان به نتایجی خواهید رسید که به آینده امیدوارتان خواهد کرد.

آذر

بهتر است که امروز به آرامی در کارتان پیش روید، عجله می تواند احتمال خطای شما را بالا ببرد. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. مشورت با خانواده را فراموش نکنید. اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است که حال از شدت خستگی قادر به کنترل کردن خود نیستید. بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت رابطه را ببینید.

دی

اگر امروز نتوانستید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، افسرده و دلسرد نشوید. بهتر است در خانه بمانید و فعالیتی را که فکر می کنید حالتان را بهتر می کند، انجام دهید. اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا افتاده است، نباید روی شما تاثیر منفی بگذارد. زندگی کوتاه است پس از آن لذت ببرید. اگر در مورد فردی دچار تردید شده اید، بهتر است که از دیگران کمک بگیرید. آنها می توانند ذهن شما را باز کنند و راههای جدیدی را به شما نشان دهند. در انتهای شب ایده ای به ذهن تان می رسید که بهتر است هر چه سریع تر به آن عمل کنید.

بهمن

اگر با مخالفت دیگران در کارتان مواجه شده اید، جنگ و دعوا راه نیاندازید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید و دید مثبت تان را از دست ندهید. شما می توانید با درک درست و احترام به دیگران تعادل را در کارهایتان ایجاد کنید. صدقه دادن یکی از راههای رسیدن به احساس امنیت و آرامش است، آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید. با عشق خود درباره موضوعی که مدت ها است شما را آزار می دهد، گفتگو و تغییرات مثبت آن را در زندگی تان مشاهده کنید.

اسفند

در مورد مسائلی که به خوبی درک نمی کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما منتظر ماندن است. امروز در جملاتی که به زبان می آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. شما دوست دارید که همیشه حرف خودتان را به کرسی بنشانید اما نمی دانید که در برخی مواقع مقصر خود شما هستید. اگر از خودخواهی تان کمی کم کنید، روابط شیرین تری را تجربه خواهید کرد.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها