انهدام باند سارقان خودرو و کشف 11 دستگاه خودروی مسروقه در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: اعضای یک باند 7 نفره ی سرقت خودورو در بندرعباس دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان خودرو و کشف 11 دستگاه خودروی مسروقه در بندرعباس

سرهنگ عبدالمجید کرمی در جمع خبرنگاران از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان خودرو و کشف 11 دستگاه خودرو سرقتی در بندرعباس خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای مدل پائین در شهرستان بندرعباس و شکایت مالباختگان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم و تعداد 7 نفر از سارقان طی یک عملیات ضربتی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 30 کیلو گرم تریاک و تعداد زیادی از قطعات خودرو (دستگاه پخش خودرو، پنل، باند سیستم‌های صوتی، زاپاس، آچار آلات و ...) کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک به 11 فقره سرقت اعتراف و اعلام داشتند خودروهای مسروقه را در انباری در بیابان‌های حاشیه شهر مخفی کرده‌اند.

این مسئول انتظامی با اشاره به این‌که تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار سارقان اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به محل اختفای خودروها در بیابان‌های حاشیه شهر اعزام و 11 دستگاه خودروی مسروقه را کشف کردند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها