زوج علیپور در رشت چه کسی خواهد بود؟

با مصدومیت ماریو بودیمیر، برانکو باید یک مهره دیگر را در خط حمله کنار علی علیپور قرار دهد.

زوج علیپور در رشت چه کسی خواهد بود؟

تیم پرسپولیس فردا به مصاف سپیدرود می رود اما در این بازی مهاجم کروات خود را در اختیار نخواهد داشت. ماریو بودیمیر که در بازی با السد موقعیت های متعددی را از دست داد، در آخرین تمرین قرمزها آسیب دید و از لیست نهایی خط خورد.

در چنین شرایطی علیپور بازهم فیکس خواهد بود. در چند بازی اخیر خستگی در نمایش این بازیکن مشهود بوده اما همچنان به نظر می رسد برانکو قصد استفاده فیکس از این بازیکن را دارد. اما برای بازیکن کناری او ابهام ها بسیار زیاد هستند.

سعید کریمی که در بازی جام حذفی گل صعود قرمزها مقابل سپیدرود را زد، یکی از گزینه های جدی برای بازی به شمار می رود. البته سیامک نعمتی، بشار رسن و مهدی ترابی نیز توانایی بازی در این پست را دارند اما هر کدام به دلیلی خاص، شانسشان از کریمی جوان کمتر است.

ترابی احتمالا در پست تخصصی اش که هافبک کناری است بازی می کند. سیامک نعمتی و بشار رسن نیز برای دو پست باقی مانده در خط هافبک با احمد نوراللهی رقابت خواهند کرد.

زوج کریمی و علیپور در مقابل نساجی موقعیت های زیادی را خلق کردند اما موفق به گلزنی نشدند ولی حالا باتوجه به شرایط جدول، چاره ای جز درخشش در مقابل تیم محبوب شهر رشت را ندارند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها