هنرپیشه‌ای بی‌علاقه به بازیگری که در سینما درخشید+ عکس

بازیگر فیلم ناگهان درخت گفت:من برای اولین بار روبروی دوربین رفته‌ام و شک نکنید که اگر این فیلم را کسی به جز صفی یزدانیان می‌ساخت هیچگاه وارد بازیگری نمی‌شدم.

هنرپیشه‌ای بی‌علاقه به بازیگری که در سینما درخشید+ عکس

زهره عباسی بازیگر فیلم سینمایی "ناگهان درخت" درخصوص بازی در این فیلم سینمایی و همکاری با صفی یزدانیان گفت: حضورم در این فیلم به شدت لذت بخش بود. من برای اولین بار روبروی دوربین رفته‌ام و شک نکنید که اگر این فیلم را کسی به جز صفی یزدانیان می‌ساخت هیچگاه وارد بازیگری نمی‌شدم.

وی درباره اولین حضورش در عرصه سینما تاکید کرد: مگر می‌شود برای اولین بار جلوی دوربین بروی و ترسی وجود نداشته باشد. من تا به حال سینما را از دور و پرده سینما تماشا می‌کردم، اما این بار فرصتی فراهم شده بود تا خودم بازی کنم.

این بازیگر سینما در همین راستا اضافه کرد: در ابتدا نمی‌خواستم بازیگر شوم، اما اطرافیان به اصرار مرا به سینما رساندند. اما باورتان نمی‌شود امروز وقتی فیلم را در کنار مردم و دیگران می‌بینم بی نهایت خوشحالم که وارد بازیگری و سینما شده ام.

عباسی درباره نقش خود در فیلم "ناگهان درخت" افزود: من در فیلم ناگهان درخت خیلی بازی نکردم و خودم بودم. در این فیلم نقش مادر را بر عهده داشتم و سعی کردم کاری را انجام دهم که همه مادران در حق فرزندشان انجام می‌دهند. تمام مادران به فرزندانشان دلبستگی و وابستگی دارند و من هم در نقشم غیر از این نبودم.

بازیگر فیلم ناگهان درخت با اشاره به همبازی شدن با پیمان معادی خاطرنشان کرد: بازی در کنار مهناز افشار و پیمان معادی خیلی برای من لذت بخش بود. خوشبختانه فیلم ناگهان درخت برای من مثل یک خانواده بود و همین باعث شد اولین تجربه برایم سخت نگذرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها