ابراز تاسف امام جمعه ارومیه از ملاقات نمایندگان مجلس با سران فتنه

امام جمعه ارومیه گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس با تعدادی از سران فتنه ملاقات کردند که بسیار تعجب آور است چون به جای اینکه به دور رهبری که سبب عزیز شدن ایران در دنیا است جمع شوند به سوی سران فتنه می‌روند.

ابراز تاسف امام جمعه ارومیه از ملاقات نمایندگان مجلس با سران فتنه

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه به اعطای نشان ذوالفقار رهبری به سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: در سایه نظام جمهوری اسلامی، فرماندهانی همچون سردار سلیمانی رشد یافته‌اند که باعث افتخار هستند و زمانی که رهبری نشان ذوالفقار را به ایشان اعطا کرد برای سردار سعادت و شهادت را آرزو کردند و این دعا یادآور علاقه حضرت علی(ع) به شهادت بوده و چنین رهبری که شهادت را برای خود و سردار خود خواسته، باعث افتخار است.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به عراق بسیار تماشایی و عبرت آموز است چرا که چنین استقبال عظیم و با شکوهی از ایشان در مقابل حضور شبانه و پر از ترس ترامپ در آن کشور با وجود هزینه تریلیونی، نشان دهنده عزت ایران است و خدا عزت را به ایران داده در حالی که این عزت در آمریکا و عربستان وجود ندارد.

امام جمعه ارومیه در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس با تعدادی از سران فتنه ملاقات کردند که بسیار تعجب آور است چون به جای اینکه به دور رهبری که سبب عزیز شدن ایران در دنیا است جمع شوند به سوی سران فتنه که خط قرمز نظام محسوب می‌شوند می‌روند و این نشانه ناشکری و ناسپاسی است.

وی در ادامه گفت: بی‌شک خداوند متعال این کشور را تنها نمی‌گذارد و مشکلات رفع خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران با سرعت به پیش می‌رود و دشمنان در مقابل این کشور نمی‌توانند ایستادگی کنند و پیروزی قطعا با ایران بوده و این وعده الهی است.

قریشی ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) و امام جواد(ع) و ایام اعتکاف افزود: باید در ایام عید نوروز به مسئله صله رحم توجه شود و این دید و بازدیدها آفت‌هایی دارد که از جمله این آفت‌ها می‌توان به عدم رعایت محرم و نامحرم که باعث تبدیل نعمت به نقمت است اشاره کرد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: باید حدود شرعی در دید و بازدیدها رعایت شود و آفت دوم فخر فروشی است بنابراین پوشیدن لباس‌های تازه و آنچنانی نباید باعث فخر شود و جلوگیری از اسراف در این مراسم‌ها بسیار مهم بوده چرا که اسراف از اعمال شیطان و کفار است و نباید خودمان را به آنها شبیه کنیم.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها