استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبر فوری :‎

محدودیتی برای اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران در استان نداریم / 15 درصد از قاچاق سوخت متعلق به سهمیه استان است

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هرکس برای سرمایه‌گذاری به استان ما بیاید تسهیلات لازم را در حوزه‌های مختلف در اختیارش قرار خواهیم داد و هیچ محدودیتی وجود ندارد .

محدودیتی برای اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران در استان نداریم / 15 درصد از قاچاق سوخت متعلق به سهمیه استان است

احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار خبر فوری در پاسخ به سوالی در مورد قاچاق سوخت در چابهار گفت: مشکلی که وجود دارد این است که قاچاق سوخت در از استان ما به سمت کشورهای دیگر می رود که 15 درصد از این قاچاق متعلق به سهمیه سوخت مردم استان است و 85 درصد از سایر مبادی وارد این استان می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته از سوی وزارت نفت بتوانیم خودمان متناسب با نیاز کشورهای همسایه سوخت را در مبادی مرزی توزیع کنیم تا هم منافع دو دولت و دوملت تامین شود و هم از در آمد حاصله از آن اشتغال جوان منطقه را داشته باشیم و هم توسعه زیر ساخت ها را انجام دهیم .

استاندار سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال دیگر در مورد برخی شایعات مبنی بر اینکه حضور آقا زاده ها در این منطقه مانع سرمایه گذاری در چابهار می شود ضمن تکذیب این شایعات گفت :هرکس برای سرمایه گذاری به استان ما بیاید تسهیلات لازم را در حوزه های مختلف در اختیارش قرار خواهیم داد و هیچ محدودیتی وجود ندارد .

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها