تفکر انقلابی به قله‌ها می‌نگرد/حرکت انقلاب در گام دوم حداقلی نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرار نیست در روند انقلاب در گام دوم، به حداقل‌ها نگاه کنیم، گفت: تفکر انقلابی به قله‌ها نگاه می‌کند.

تفکر انقلابی به قله‌ها می‌نگرد/حرکت انقلاب در گام دوم حداقلی نیست

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز (جمعه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: ملت ایران با اجابت دعوت خدا و پیامبر (ص) چهل سال پر افتخار را پشت سر گذاشته است. قرآن می‌فرماید اگر دعوت خدا را اجابت کنید یک حیات جدید می‌گیرید.

وی افزود: دشمنان هزاران میلیارد دلار هزینه می‌کنند اما بعد از این همه لشکرکشی‌ها نتیجه آن می‌شود که رئیس‌جمهور آمریکا برای اینکه به عراق سفر کند شبانه می‌رود و شبانه برمی‌گردد و کسی از او استقبال نمی‌کند. امروز آنها اقتدار ملت ما را می‌بینند.

جلیلی تاکید کرد: رهبر انقلاب در یک بیانیه تفصیلی برای ملت ایران گام دوم انقلاب را تشریح می‌کنند و افق آینده را نشان می‌دهند و من و شما و آحاد ملت باید نسبت خودمان را با گام دوم انقلاب تعریف کنیم. باید بگوییم در قبال گام دوم انقلاب چه وظیفه‌ای داریم و باید چه نقشی ایفا کنیم و چه تأثیرگذاری داشته باشیم. قرار نیست در روند انقلاب در گام دوم، به حداقل‌ها نگاه کنیم. تفکر انقلابی به قله‌ها نگاه می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب ما بر این مبنا پیروز شد که همه مردم خودشان را در آن شریک دانستند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها