فال روزانه جمعه 24 اسفند 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه 24 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، سیاستمدار، واقع بین، مثبت اندیش، اجتماعی و صمیمی، با اراده و مصمم هستید. شما همیشه ظاهری آراسته دارید و این عادت شما باعث می شود که خیلی ها را به خودتان جذب کنید. شما باید سعی کنید به دمدمی مزاجی خود غلبه کنید تا شخصیت قویتری داشته باشید. امسال از لحاظ سلامتی در تمام طول سال با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود و انرژی و قدرت زیادی را در وجود خود احساس خواهید کرد. با این حال گاهی سرماخوردگی های جزئی و سردرد و بدن درد به سراغتان خواهند آمد و باید برای درمان آنها به خوبی به خودتان برسید. از لحاظ مالی شما در آن دسته ای قرار خواهید گرفت که امسال برایشان سال بسیار خوبی خواهد بود. در نیمه های امسال شما معاملاتی در زمینه ی املاک و مستغلات انجام خواهید داد که پول زیادی را روانه ی حساب بانکیتان خواهند کرد. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را داشته باشید بخت با شما یار خواهد بود و موفق خواهید شد. اگر هم قبلا وارد دنیای کسب و کار شده اید می توانید از امسال به عنوان فرصتی فوق العاده برای گسترش تجارت خود استفاده کنید. در زمینه ی حرفه ای نیز امکان رسیدن به اهدافتان برایتان فراهم خواهد بود، اما این کار به سادگی میسر نخواهد شد و باید تمام توان خود را به کار بگیرید. خودتان را برای مسئولیت های جدیدی که به عهده تان گذاشته خواهند شد آماده کنید. از لحاظ عاطفی، به شرط آنکه برای عشقتان به اندازه کافی وقت صرف کنید، امسال برای شما سال خوبی خواهد بود. خرداد، تیر و مهر بهترین ماه های سال هستند.

پروژه ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید در این واپسین روزهای سال به ثمر خواهد نشست و مبلغی هرچند کمتر از انتظارتان را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر همین امروز نتوانستید این پول را بگیرید زیاد خودتان را ناراحت نکنید. شاید تأخیری کوتاه در گرفتن این پول پیش بیاید، اما در نهایت قطعا آن را به دست خواهید آورد، بهر حال در روزهای پایانی سال از این قبیل مشکل ها برای همه پیش می آیند. شاید حالا وقت آن رسیده باشد که به فکر آغاز پروژه های جدید و البته بزرگتری باشید که منافع مالی بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. تمام تعطیلات را برای برنامه ریزی در این مورد وقت خواهید داشت.

روابطی که با دیگران دارید برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند و به همین دلیل هم همیشه سعی دارید مؤدب باشید و خودتان را با سلیقه ی جمع هماهنگ کنید. این مهارت هایی که در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید امروز در فعالیت های اجتماعی که دارید حسابی به کارتان خواهند آمد و دوستی های جدیدی را آغاز خواهید کرد که در میان آنها افراد بسیار مفید و ارزشمندی قرار دارند. این فعالیت های اجتماعی ممکن است شما را از خانه و خانواده تان دور نگه دارند و به شما اجازه ندهند آن طوری که دلتان می خواهد در کنار عزیزانتان باشید، اما در پایان روز احساس خوشایندی که خواهید داشت به شما اجازه نخواهد داد زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع کنید.

امروز خلاقیت شما بسیار زیاد شده است و نیرویی جادویی ازدرونتان الهام بخش شما شده و میل زیادی به نوشتن، نقاشی و انواع کارهای مختلف هنری احساس می کنید. با این حال مسئولیت هایی که به عهده دارید یا مهمانی هایی که باید بروید و مهمان هایی که به خانه تان می آیند، به احتمال زیاد فرصت چندانی برای شما باقی نخواهند گذاشت که افکارتان را عملی کرده و به این میل درونی خود توجه کنید. خوب، در چنین شرایطی تنها کاری که از دستتان برمی آید این است که ایده هایتان را خیلی سریع یک گوشه یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت به آنها بپردازید. امروز شما خیلی خوب می توانید فکر و احساس دیگران را درک کنید، از این فرصت بهره ببرید!

بر خلاف آنچه انتظار می رفت شما دارید خیلی خوب به شرایطی که کنترل آنها از دست شما خارج است عادت می کنید. شاید زیاد از اینکه در این شرایط قرار گرفته اید خوشحال و راضی نباشید، اما مصمم هستید تا زمانی که از این دردسر نجات پیدا نکرده اید دست از تلاش برندارید. سعی کنید خودتان را برای تلاش موفقیت آمیزی که تا به اینجای کار داشته اید مورد تشویق قرار دهید. شاید بتوانید با خریدن چیزی که ممکن است چندان ضروری هم نباشد، یا وقت گذراندن در کنار فرزندانتان حال دلتان را خوب کنید و از حس خستگی رها شوید. اگر کمی خودتان را تحویل بگیرید قدرتی دو برابر پیدا خواهید کرد و با سرعتی بیش از قبل به سمت هدفتان پیش خواهید رفت.

همکاران شما و مقامات مافوقتان تحت تأثیر توانایی فوق العاده ی شما در حفظ انرژی و انگیزه تان و خستگی ناپذیری بی نظیرتان قرار گرفته اند. آنها این را نمی دانند که شما مدت ها پیش یاد گرفته اید که جنبه ی مثبت هرچیزی که زندگی سر راهتان قرار می دهد را ببینید. سلاح اسرار آمیز شما در چنین شرایطی این است که وقتی تصمیم می گیرید که چیزی را می خواهید دیگر دست از تلاش برای رسیدن به هدف خود برنخواهید داشت و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده اید آرام نخواهید نشست. به همین دلیل هم هست که مرداد ماهی های معروف و موفق اینقدر زیاد هستند. شما شیرها هرگز تسلیم نمی شوید!

شما امروز با هیجان زیادی قصد دارید چیزهای جدید در مورد سرگرمی مورد علاقه تان یاد بگیرید و مهارت های خود را در انجام آن افزایش دهید. شاید در این چند وقت اخیر فرصت این را نداشته بوده اید که به اندازه ی دلخواهتان برای این کار وقت صرف کنید، اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط برای شما فراهم شده است تا برای مدت کوتاهی هم که شده است سرگرمی مورد علاقه تان را با فراغ بال دنبال کنید. شاید بخواهید امروز باقی مانده ی کارهایی که قصد داشته اید پیش از فرا رسیدن سال نو انجام دهید را به پایان برسانید، اما شدیدا به شما توصیه می کنیم که کمی به خودتان استراحت بدهید. خیالتان راحت باشد، به اندازه ی کافی برای انجام این کارها وقت خواهید داشت.

شما برای مدتی نسبتا طولانی در خانه و خانواده تان با یک مشکل آزار دهنده دست و پنجه نرم کرده اید. واقعیت این است که پشت سر گذاشتن این مشکل برایتان اصلا مشکل نبوده است و حتی گاهی با خودتان فکر کرده اید که هرگز از پس آن برنخواهید آمد و این مشکل هیچ وقت حل نخواهد شد، اما خوشبختانه امروز دارید بالاخره نشانه هایی هر چند کوچک از غلبه به این مشکل بزرگ را به طور قابل لمسی مشاهده می کنید. شما رسیدن به این مرحله را مدیون کار گروهی و ادامه ی تلاش هایتان هستید. یک نفس عمیق بکشید و از آرامشی که به دست آورده اید لذت ببرید. شما مرحله ی سخت کار را پشت سر گذاشته اید و مسیرتان از این بعد سر پایینی خواهد بود.

امروز خودتان هم از اینکه راه حلی منطقی و عملگرایانه برای یک سوء تفاهم آزاردهنده پیدا کرده اید غافلگیر شده اید و به شدت احساس خوشحالی می کنید. خوشبختانه شرایط کیهانی در حال حاضر به گونه ای است که همه را به داشتن مکالمه های منطقی و بدون داد و فریاد یا مورد سرزنش قرار دادن و متهم کردن یکدیگر تشویق می کند. از این فرصت استفاده کنید و اگر موضوعی را باید با کسی در میان بگذارید اما از صحبت کردن در مورد آن فراری بوده اید همین امروز با این ترس درونی روبرو شوید. سعی کنید این مکالمه را به طور حضوری، در جایی خلوت و نه در حضور دیگران انجام دهید و تا جای ممکن به اعصاب خودتان مسلط باشید. یادتان نرود نفس عمیق بکشید!

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید انگیزه ی لازم برای انجام کارهایی که برای امروزتان در نظر گرفته بودید را ندارید، اما خوشبختانه همین که از جایتان بلند شوید و کمی حرکت کنید انرژی و نگاه مثبتتان سر جایش باز خواهد گشت و به دنبال آن حال و حوصله تان نیز برمی گردد. شما به این اخلاق خود آگاهی پیدا کرده اید که اگر کاری را انجام ندهید و یا آن را ناتمام رها کنید احساس گناه و عذاب وجدان دست از سرتان برنخواهد داشت. از آنجایی که این وضعیت باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید به شما توصیه می شود اولویت اصلیتان را انجام کارهای نیمه تمامتان قرار دهید تا در ادامه ی روز بتوانید خوش بگذرانید.

نقشه ای که داشته اید دارد خیلی خوب پیش می رود و اگر بخواهید صادق باشید باید اعتراف کنید که در حال حاضر خیلی به خودتان افتخار می کنید. با این حال، نباید فراموش کنید که در این راه شما کمک هایی هرچند اندک از اطرافیانتان دریافت کرده اید و مدیون آنهایی که شما را مورد تشویق و حمایت خود قرار داده اند نیز هستید. حالا که به موفقیت رسیده اید وقت آن فرا رسیده است که از آنها تشکر کنید و قدر وفاداریشان را بدانید. شاید بتوانید به طور رسمی از این همراهان خود تشکر کرده و به طور مستقیم به نقشی که در موفقیتتان داشته اند اشاره کنید. شما در حال حاضر انگیزه ی زیادی در خود احساس می کنید، پس بزرگ ترین رویاهایتان را دنبال کنید.

امروز مواظب باشید کسی شما را گول نزند و فریب دروغ های دوست داشتنی کسی را نخورید. خوشبختانه حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید برای پی بردن به واقعیت با خیال راحت به آنچه قلبتان به شما می گوید اعتماد کنید. مخصوصا باید مواظب آنهایی باشید که می خواهند شما را به زور به مسیری که خودشان می خواهند بکشانند و یا به خریدن چیزی که نمی خواهید قانع کنند. لزومی ندارد بیش از اندازه محتاطانه برخورد کنید و راه را به روی آشنایی های تازه ببندید و همه را به چشم جنایتکار و کلاهبردار ببینید، فقط چشم هایتان را کمی بیشتر از همیشه باز کنید.

شما دوستان خوبی دارید که شما را همیشه و در هر شرایطی مورد حمایت خود قرار داده اند. اگر تشویق ها و حمایت های آنها حتی ذره ای به شما کمک کرده اند تادوران سختی را پشت سر بگذارید، حالا زمان آن فرا رسیده است تا به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائل هستید و قدردان حمایت های آنها هستید. شاید بتوانید امروز شرایطی را فراهم کنید تا این احساس خود را به آنها ثابت کنید، مثلا یک مهمانی دوستانه با یک سخنرانی کوتاه قبل از خوردن شام فکر خوبی می تواند باشد. یادتان باشد که دوستان و همراهان شما آینه ی خودتان هستند و انسان ها خیلی وقت ها دیگران را از روی دوستی ها و روابطشان مورد قضاوت قرار می دهند.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها