چهره های مشهور ایرانی درگذشته 23 اسفند +تصاویر

امروز 23 اسفند همزمان با سالروز درگذشت دو تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 23 اسفند +تصاویر

کدام چهره های مشهور ایرانی در 23 اسفند درگذشتند
اگر برایتان جالب است که بدانید 23 اسفند سالروز کدام اتفاق در دنیای هنرمندان است ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید. ما در این مطلب شما را باچهره های مشهور ایرانی که در 23 اسفند درگذشتند آشنا میکنیم.


علی معلم

علی معلم 19 آذر سال 1341 در دامغان متولد شد. در رشته ی سینما تحصیل کرد، در دهه ی شصت فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در سال 71 با تاسیس ماهنامه «دنیای تصویر» فصل تازه ای را در مطبوعات و رسانه های سینمایی رقم زد.

علی معلم سردبیر نشریه دنیای تصویر کشورمان در 23 اسفند درگذشت
علی معلم، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر، بنیان گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه ساز و تهیه کننده سینما در 23 اسفند 1395 و در سن 54 سالگی و در پی حمله قلبی، دار فانی را وداع گفت.


ادیب برومند

ادیب برومند شاعر کشورمان در سال 1303 متولد شد . از ادیب برومند، چندین جلد اشعار منتشر شده است. وی در زمینه ادبیات فارسی، فعالیت های زیادی داشته است. ادیب تا سن 16 سالگی به نثر نویسی اهتمام می ورزید ولی از 17 سالگی بیشتر به شعر و شاعری روی آورد و با دلبستگی و علاقه ای که به شاعران و اشعار شعرای دوران مشروطه پیدا کرده بود، به سرودن شعر در همین سبکِ نوپا که از جهت موضوع و مطلب دیرینگی نداشت و موضوع آن مسایل روز بود، پرداخت.

ادیب برومند شاعر کشورمان در 23 اسفند درگذشت
ادیب برومند در 23 اسفندماه 1395 در سن 93 سالگی به علت کهولت سن در تهران درگذشت.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها