قرار عشقی زنوزی و ستاره‌ها با صدر جدول

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از گذشت تقریباً ۸۰۰ روز به صدر جدول مسابقات لیگ برتر بازگشت و شادی را به هواداران پرشور هدیه کرد.

قرار عشقی زنوزی و ستاره‌ها با صدر جدول

برد برابر پدیده مشهد برای هواداران تراکتور سازی شیرینی‌ای فراتر از یک برد و کسب سه امتیاز داشت. آنها حالا تیم محبوب خود را در صدر جدول مسابقات لیگ برتر می بینند و امیدوار به کسب اولین قهرمانی در لیگ برتر توسط این تیم پر ستاره و کهکشانی هستند.
باشگاهی که در ابتدای مسابقات به بخش خصوصی و محمدرضا زنوزی واگذار شد تا او با جذب ستاره های مد نظرش یکی از جذاب ترین تیم های لیگ برتر و چند فصل اخیر فوتبال ایران را دور هم جمع و به وعده‌اش که ساخت تراکتوری کهکشانی برای هواداران بود عمل کند. وعده‌ای که حالا صدر جدول را برای آن‌ها در پی دارد.
اما از آخرین صدرنشینی تراکتورسازی در لیگ برتر حدود ۸۰۱ روز می گذرد. زمانی که امیر قلعه‌نویی هدایت این تیم را برعهده داشت و آنها را در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داده بود. سرخ‌های تبریزی در آن فصل امتیازات زیادی را در دور رفت کسب کردند و به دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم بودند تا در نیم فصل دوم هم مدعی قهرمانی باشند. اما عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی باعث شد تا پنجره نیم فصل و نقل و انتقالاتی آن‌ها بسته شود و تراکتور با همان داشته‌ها و البته جدایی چند بازیکن تاثیرگذار پا به دور برگشت مسابقات بگذارد. جایی که قافیه را به طور کامل به پرسپولیس واگذار کردند و در پایان بعد از استقلال در رده سوم قرار گرفتند.
در همین راستا آخرین صدرنشینی تراکتور به تاریخ ۱۲ آذر سال ۱۳۹۵ باز می گردد. آن‌ها در خانه با نتیجه تساوی ۱-۱ برابر پدیده مشهد متوقف شدند تا پرسپولیس با شکست ماشین سازی در ورزشگاه آزادی به صدر جدول مسابقات رسیده و دیگر آن را از دست ندهد.حالا تراکتوری ها با پیروزی برابر شاگردان گل محمدی بار دیگر به صدر جدول مسابقات بازگشتند تا آن خاطره تلخ را از یاد ببرند. البته سرخ‌های تبریزی نسبت به دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی یک بازی بیشتر دارند و باید دید در روزهای آینده سپاهان، پرسپولیس و استقلال چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها