تاوان ادامه‌دار حرف‌های جنجالی گلزار/ فالوورهای آقای مجری هم از خجالتش درآمدند! + عکس

با مقایسه تعداد فالوورهای گلزار قبل و بعد از سخنان جنجالی‌اش در جشنواره جام‌جم، به نظر می‌رسد که ۳۰۰ هزار نفر از دنبال کنندگانش کاسته شده است.

تاوان ادامه‌دار حرف‌های جنجالی گلزار/ فالوورهای آقای مجری هم از خجالتش درآمدند! + عکس

سخنان محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم با این مضمون که برنامه «برنده باش» با اجرای او برند تلویزیون است و او با حضورش توانسته افرادی را که با تلویزیون قهر بودند، پای برنامه‌های آن بنشاند که ان اظهارات با واکنش‌های انتقادی بسیاری همراه شد.

امیر جوشقانی، المیرا شریفی‌مقدم و محمد نظری از جمله مجریان و گویندگان خبری بودند که از سخنانش درباره اینکه او باعث جذب مخاطب برای تلویزیون شده است انتقاد کردند.

با این حال گویا دامنه این انتقاد‌ها و واکنش‌ها به اینستاگرام گلزار نیز کشیده شده است و در اتفاقی جالب به نظر می‌رسد که از فالوور‌های (دنبال کنندگان) صفحه او نیز پس از این سخنان ۳۰۰ هزار نفر کم شده است. با این حال این مجری و بازیگر همچنان واکنشی به انتقاد‌ها نشان نداده است.

تبعات اظهارات جنجالی گلزار در اینستاگرام هم گریبانش را گرفت! تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مردم
    0

    افتادگی آموز گر طالب فیضی.....مردم آدمهای افتاده رو بیشتر دوست دارن....آقای گلزار فراموش کرده که بدون بیننده ایشون هیچوقت گلزار نمیشد!!!!! همینطر بقیه نامداران.....

  • بهرام
    0

    آقای گلزار بسیار انسان باشخصیت ودوست داشتنی هستن وخیلی هم طرفدار داره .بهش حسودی میکنند .حسادت ویرا کننده آرامش است .البته تو این دنیا هیچکس کامل نیست .اما آقای گلزار ازاونایی که ادعا میکنند خیلی بهتر وسالم تر هستن وواقعا مسابقه ی برنده باش ایشون خیلی طرفدار داره وبیشت بعد علمی ومعنوی این برنامه مد نظر ماست انشاالله موفق باشه گلزار عزیز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها