۱۳۷ تن موادمخدر در سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۷ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

۱۳۷ تن موادمخدر در سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد قنبری اظهار داشت: اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با انعکاس ظرفیت‌ها و واقعیت‌های این استان نقش مهمی در ارتقای احساس امنیت در نزد افکار عمومی دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انتشار اخبار منفی از استان نقش تأثیر گذاری در جهت دهی افکار عمومی نسبت به این منطقه دارد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه بر اساس رسالتی که بر عهده دارند واقعیات سیستان و بلوچستان را منعکس کنند.

سردار قنبری تصریح کرد: نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف به خوبی توانست تمام برنامه‌های اجرا شده در این استان را با کمال آرامش و در امنیت کامل برگزار کند.

وی بیان کرد: همایش‌های مختلفی امسال در سیستان و بلوچستان برگزار شد که نیروی انتظامی توانست امنیت کامل این همایش‌ها را تأمین کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شعار نوروزی نیروی انتظامی که «نشاط بهاری، نظم و قانونمداری» است، گفت: بر اساس آمار منتشر شده بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز سال گذشته ورودی و خروجی به این استان داشتیم.

وی بیان کرد: پلیس با همکاری با سایر دستگاه‌های دست اندر کار در تلاش است تا امسال نیز با تمام توان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: امسال میزان کشفیات مواد مخدر در حوزه انتظامی در سیستان و بلوچستان ۱۳۷ تن انواع مواد مخدر است که این میزان کشفیات نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز ۹۱ درصد افزایش داریم.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ میلیون و ۵۱۷ هزار میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان سیستان و بلوچستان کشف شده که رشد ۶۱ درصدی دارد.

این مسئول ادامه داد: ۱۳۷ باند قاچاق نیز طی یکسال گذشته در استان سیستان و بلوچستان متلاشی و عوامل آنها به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ هزار کشف سرقت به ثبت رسیده است، کشف جرایم رایانه‌ای ۸۶ درصد رشد کرده، وقوع قتل ۱۰ درصد کاهش و آدم ربایی نیز ۴ درصد کمتر شده است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها