167 کیلوگرم شیشه در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 167 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در بازرسی از یک دستگاه بونکر حمل گاز کشف شد.

167 کیلوگرم شیشه در خراسان جنوبی کشف شد

سردار مجید شجاع روز چهارشنبه در بازدید رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از این محموله کشف شده افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی از انتقال محموله موادمخدر از یکی از استان های جنوب شرقی به شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند، قرار است انتقال این محموله به وسیله یک دستگاه بونکر گاز انجام شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ایست و بازرسی در همه مسیرهای استان افزود: پلیس با دیدن یک دستگاه بونکر گاز، فوری آن را متوقف کرد و با توجه به اینکه خودرو حامل گاز بود و عملیات بازرسی آن به سختی انجام می شد با تلاش فراوان ماموران پلیس، 167 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی «شیشه» کشف شد.

وی با بیان اینکه محموله بزرگ شیشه در کشور افغانستان تولید و وارد کشور شده است گفت: در زمینه کشف این محموله پنج نفر دستگیر شدند و پرونده این کشفیات در دست اقدام است.
سردار شجاع اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون بیش از 400 کیلوگرم شیشه در استان خراسان جنوبی کشف شده است.
وی گفت: ما در خراسان جنوبی به عنوان پیشانی و از جمله نقاط اصلی مبارزه مواد مخدر در کشور با تمام توان در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال 2 نفر از کارکنان خدوم انتظامی استان در زمینه مقابله با مواد مخدر به شهادت رسیدند اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته طی 2 روز گذشته سه نفر از عاملان اصلی تیمی که منجر به شهادت شهید «محمد نایبی» و شهید «هادی کاردیده» در استان شدند، با حضور خانواده شهدا به دار مجازات آویخته شدند.

وی گفت: مجازات این اشرار، درس عبرتی برای همه قاچاقچیانی است که قصد دارند به روش های مختلف مواد مخدر را وارد کشور و استان کنند و به جوانان سرزمین ما لطمه بزنند و ما با تمام توان در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها