دورهمی ژن‌های خوب در یکی از شرکت‌های زیر‌مجموعه متروی تهران


22 اسفند 1397 - 20:56
خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌های تابعه مترو تهران به دورهمی خانوادگی تبدیل شده است.

شرکت واگن‌سازی از شرکت‌های زیر مجموعه متروی تهران بعد از انتصاب گلشنی در سمت مدیرعاملی، به شرکت خانوادگی تبدل شده است به نحوی که برادر زن مدیرعامل (اصغری) به عنوان مدیر IT، بردار مدیرعامل (مهدی گلشنی) به عنوان مدیر اداری، پدر زنِ بردارِ مدیرعامل که بازنشسته هم هست (نادر معینی) به عنوان مدیر تدارکات منصوب شدند.

جالب است که همین جریان، از نفرات قبلی به خاطر تصدی افراد نزدیک ایراد می گرفتند؛ اما برای خودشان اشکالی ندارد!

آقایان هاشمی رئیس محترم شواری شهر تهران و حناچی شهردار محترم این واقعیتی است که شما می‌خواستید؟ که یک شرکت برای نشان دادن سود به سهام داران، حقوق پرسنل را کاهش دهد؟ این عملکرد مدیرانی است که منتصب به شما هستند؟ واقعا شهر تهران را به چه کسانی سپرده اید! شما در جریان هستید؟

 

خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌های تابعه مترو تهران به دورهمی خانوادگی تبدیل شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

22 اسفند 1397 - 20:56

شرکت واگن‌سازی از شرکت‌های زیر مجموعه متروی تهران بعد از انتصاب گلشنی در سمت مدیرعاملی، به شرکت خانوادگی تبدل شده است به نحوی که برادر زن مدیرعامل (اصغری) به عنوان مدیر IT، بردار مدیرعامل (مهدی گلشنی) به عنوان مدیر اداری، پدر زنِ بردارِ مدیرعامل که بازنشسته هم هست (نادر معینی) به عنوان مدیر تدارکات منصوب شدند.

جالب است که همین جریان، از نفرات قبلی به خاطر تصدی افراد نزدیک ایراد می گرفتند؛ اما برای خودشان اشکالی ندارد!

آقایان هاشمی رئیس محترم شواری شهر تهران و حناچی شهردار محترم این واقعیتی است که شما می‌خواستید؟ که یک شرکت برای نشان دادن سود به سهام داران، حقوق پرسنل را کاهش دهد؟ این عملکرد مدیرانی است که منتصب به شما هستند؟ واقعا شهر تهران را به چه کسانی سپرده اید! شما در جریان هستید؟

 

منبع: ایسکانیوز

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


33

نظرات 26
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من و داداشم... شما همه 10 0 پاسخ 1398/1/20 -13:51

پخمگان در جایگاه نخبگان،نخبگان در انزوا تا چنین است ته ندارد این غم بی انتها

واگن سازی گلشنی 9 0 پاسخ 1398/1/20 -09:11

با سلام خدمت شما قبل از عید از پرسنل پیمان مرو ازمون استخدامی به گفته خودشون گرفتن که حدود ۸۰ نفر از پرسنل و جذب کنن ولی خو اینو همه میدونن که مهندس گلشنی جایی نمیخوابه که آب زیرش بره این ازمون استخدامی فرمالیته اس برای اینکه بگن ما طبق ازمون نفرات و انتخاب کردیم در اصل نهایتا ۲۰ نفر از پرسنل که اونا هم از از سوگلی های خودشون و پاچه خوارهای خودشونن استخدام میکنن و ما بقی اختصاص پیدا میکنه به فک و فامیل های خودشون که استخدام کردند که بعدا کارشون قانونی جلوه بده جناب مهندس با بچه طرف نیستید درسته اسممون کارگره ولی از شما بیشتر اطلاع داریم

گلشنی ریاکار 9 0 پاسخ 1398/1/19 -01:00

کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خره کیه

زن گلشنی 10 0 پاسخ 1398/1/18 -07:50

ژن خوف

چشم بینا 15 1 پاسخ 1398/1/6 -12:22

"بزرگترین فسادها :فساد یک مسئول است که به وظیفه خودش عمل نمیکند وقوم وخویش بازی وگروه بازی وحزب بازی وامتیازدهی بیجاوبیمورد و امثال اینها میکند"-مقام معظم رهبری اقایان مسئول و مدیران محترم و اگر فرمایشات مقام معظم رهبریرا سرلوحهخودقراردهید.اب به اسیابدشمن نمیرزید.و خدایناکرده کلیپهاتون توسط عده ای منحرف سرازسایتهاو رادیووتلویزیونهای معاندنظامقرارنمیگیرد.

مجتبی و مهدی بجز ممدشون 17 0 پاسخ 1398/1/2 -01:12

دوست عزیز آقای گلشنی اگه کفایت داشت یه آدم درست درمون میذاشت برای منابع انسانی نه کسی که هیچ اشرافی نداشته باشه البته این و به یه بچه بچه راهنمایی هم بگی میتونه تجزیه و تحلیل کنه که تعدیل نیرو و جایگزین کردن نیرو باعث هزینه های اضاعی برای سازمانه قصد ایشون این نبوده که سازمان و نجات بدن و هزینه ها رو کم کنن قصدشون این بوده که یه سفره ای پهنه بذار چند نفر برن که به فک و عامیل خودشون بیشتر خوش بگذره و اما اقای مهندس هاشمی تا حالا چند نفر اومدن شورای شهر و بهتون مشکلات و گفتن و نامه زدن ؟ چرا برای فک و فامیل آقای هاشمی که داخل شرکت هستن هیچ مشکل و داستانی پیش نمیاد به جاش هر روز گنده و گنده تر میشن و پست های جدید میگیرن و هر ماه پاداش ؟ به چه دلیل جناب گلشنی ؟ زحمت و بچه های تولید و تعمیرگاه ها میکشن چرا باید پاداشش تو جیب پشت میز نشین های ژن های خوب بره و از بالا به پایین نگاه بشه همین بچه ها اگه دو روز کار نکنن و کار و زمین بگذارند تو و فامیل های محترم باید کاسه چه کنم چه کنم دستت بگیری و دور بری پس کلاهتو قاضی کن

محمدفراهانی 17 0 پاسخ 1398/1/1 -19:46

اقای گلشنی بی کفایت بدون تحقیق و بررسی نیرو هارو تعدیل کرد و اقوام بی خاصیت خودشونو اورد.بنده هم از نیروهای ایمنی بودم که چند روز بعد از بدنیا اومدن فرزندم و زمان شاد بودنم تعدیل شدم.در صورتی که رشته بنده ایمنی مترو بود. ولی به علت نداشتن اشنا و قدرت،نتوانستم بمونم. ولی افرادی که رشته غیر مرتبط بودن در قسمت های مختلف،ادامه همکاری دادن. همیشه نفرین امثال من پشت خانواده گلشنی و افرادی که مسبب تعدیل ما شده، هست تا انشالله بدترین ها براشون پیش بیاد . اقای هاشمی هم به عنوان رییس شورای شهر،دارای هیچ قدرتی نیست و تا زمانی که شرکت های پیمانکاری واسطه باشن ،دست همه کوتاه هست.

saman 1398/1/4 -02:01

با توجه به سابقه بالای10 سال بنده در واگن سازی.مطمعن باشید نفراتی که الان داخل ایمنی هستن،از جمله سرپرستشون که زمانی کارخانه بی صاحب بود به دنبال پست مدیریتی بود و مقام . و همون شخص بعد اومدن گلشنی باعث شد با زیاده خواهیش و عصبی کردن گلشنی برای اینکه خودش زیر سوال نره،نیروهای زیر دستشو حاضر شد اخراج کنه.تا موندگار بشه خودش. و یه دختر مجرد با رشته مدیریت بازرگانی رو بخاطر پارتی داشتن نگه داشت و هیچی هم بلد نیست.اما بقیه اخراج شدن.الانم تو کارخونه حرفشون زیاده و همه میدونن. شما خودتونم نمیدونید برای چی تعدیل شده بودید

محمدفراهانی 17 0 پاسخ 1398/1/1 -15:35

همین اقای گلشنی با بی کفایتی و بدون تحقیق نیروی واحد ایمنی (hse)که بنده بودم ،درست زمانی که فرزندم بدنیا اومد و نیاز به کارو پول داشتم و میخواستم شادی بچمو بکنم، تعدیل کرد،بااینکه رشته بنده ایمنی مترو بود. و همکار محترم اینجانب هم تعدیل کردن در ماه های اخر بارداریشون. اونوقت همه اقوامشونو برداشتن اوردن وافردای که اشنا قوی داشتن موندگار شدن. متاسفانه هیچکس هم از ماها حمایت نکرد اقای هاشمی هم اینارو میدونه. ولی ایشون هم انگار به فکر مردم نیستن.

سمیه حمزه 20 0 پاسخ 1398/1/1 -02:51

موافقم بنده ۶سال در شرکت واگن سازی تهران در واحد hseمشغول به فعالیت بودم در سال ۹۶به دلیل بارداری تنها ۲هفته به زمان زایمان به طرز بیرحمانه ای از تعدیل شدم و این در حالی بود که نیروهای غیر مرتبط به دلیل داشتن ژن خوب در واحد ماندن و من تعدیل شدم

تهران واگن 18 0 پاسخ 1397/12/29 -09:59

سلام جناب آقای مهندس شنیدم چند صباحی دیگه بازنشست میشی میخوام ببینم به اخر عاقبت فک و فامیلت فکر کردی که بعد از اینکه شما بازنشست بشی چه اتفاقی براشون میوفته ؟ فکر نکنم واگن سازی جای امنی براشون باشه بنظرم از الان براشون یه جایی در نظر بگیر که پاسوز ندونم کاری های شما نباشن ????

واگن سازی 19 0 پاسخ 1397/12/28 -17:02

جناب گلشنی سلام علیکم.میگم چی شد رام اول قطارفرودگاه؟قراربود آخرای اسفندبره برای بهره برداری!مابچه های قدیمی که کاربلدنیستیم و ۱۳ سال به قول شماکارنکردیم متخصصین پلورسبزدیگه چرا؟بااینکه یه شبه مرخصیهای پیمان مروی ها رو صفرومنفی کردی و بابت مرخصیهاشون ازاضافه کاریها و تعطیلکاریهاشون سواستفاده کردی و مفتی برات کارکردن بازم خبری ازقطار فرودگاه نشد!!!یادم میادزمان مهندس شاملو تحویل و بهره برداری قطارها ساعتشم تغییر نمیکرد!یادم زمان مهندس قلی ها ۱۵ روزه قطار مشهد اماده تحویل شد!چه کردی در این یک سال و نیم جز آزار و اذیت بچه های قدیمی واگن سازی و پیمان مرو !اووو یادم نبود مشغول فیشها و مرخصیها ،جابجاییها، توبیخها اخراجها، تهدیدها و امضاهای در فشار بچه های واگن سازی و استخدام خواهرزاده ،برادرزاده، برادر، پسر باجناق و.....بودی!خسته نباشی

لولی وش مغموم 18 0 پاسخ 1397/12/28 -16:27

دقیقا پارسال همین روزها بود که چند تن از همکاران خوبمون مورد ظلم و بی مهری آقای گلشنی و دوستانشون قرار گرفتن... دیدن اشکهای سرکار خانم...از واحد ایمنی و بهداشت که با داشتن یه بچه ی ۶ ماهه در شکم و بیکارشدن همسرشون و جواب کردن صاحبخونه اشون در بدترین وضعیت روحی و روانی بودن دل سنگ رو به درد میاورد،اما آقای گلشنی انقدر جوانمردی نداشت که حداقل بعد از عید این بنده خدا رو اخراج کنه، دقیقا ۲ روز مونده به عید تمام آرزوها و خوشیهای این بنده خدا رو از بین برد... این اشکها و آه ها و نفرین ها قطعا یه جا خفت ایشون و برادرشون رو میچسبه...

GH 1397/12/28 -22:23

ان شالله . صبر،سحر نزدیک است

کارگر 15 2 پاسخ 1397/12/28 -15:23

سال نو را به آقای گلشنی و برادرشان و سایر بستگان و آشنایان مقیم ایشان در شرکت واگن سازی تهران تبریک می گویم. عذر تقصیر! تعداد نفرات بستگان شما از دستمان در رفته ست، ناگزیر پیام تبریک به صورت جمعی تقدیم می گردد. امیدوارم این سال جدید که همچنان ( مطابق سال قبل) بر روی آه و حسرت کارگران بنا کرده اید، بتواند کامتان را شیرین کند. گو اینکه تصورم این است که تضییع حقوق ما کارگران ( کاهش غیر قانونی حقوق و مزایا ) ارعاب و تهدید، فساد اداری ( تقدیم پستهای کلیدی به آشنایان و اقوام خودتان که سابقه کاری و دانش مرتبط را ندارند) پایان خوشی را برایتان رقم نخواهد زد..... یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

من و داداشم... شما همه 13 1 پاسخ 1397/12/28 -14:01

دود اگر بالا نشيند كســـر شــأن شــعـله نيست جاي چشم ابرو نگيرد چونكه او بالا تراست ناكسي گر از كسي بالا نشيند عيب نيست روي دريا، خس نشيند قعر دريا گوهر است شصت و شاهد هر دو دعوي بزرگي ميكنند پس چرا انگشت كوچك لايق انگشــــتر است آهن و فولاد از يك كوه مي آيند برون آن يكي شمشير گردد ديگري نعل خر است

آخرین مدیرعامل (برگرفته از آخرین سامورائی) 15 1 پاسخ 1397/12/28 -13:29

بنده بعنوان آخرین مدیرعامل به پرسنل قدیمی این شرکت نوید میدهم که خواهم آمد و شما را از زیر یوغ بندگی آقایان گلشنی و سایر بستگان و آشنایانش نجات خواهم داد و حقوق ضایع شده شما را بازپس خواهم گرفت. سال 98 منتظر باشید ... دیو چو بیرون رود ... فرشته در آید

واگن سازی تهران 18 1 پاسخ 1397/12/27 -23:12

با سلام خواستم یه چیزی و به گوش آقای گلشنی برسونم مهندس جان اینقدر خودتون و دار و دسته اتون از آقای مهندس قلی ها بد نگید اون اگه خورد به بقیه هم نون رسوند بخورن مثل شما نبود که برای دور اطرافیانش ضیافت بگیره و حقوق و اضافه کاریه بقیه رو قطع کنه و نون بری کنه اجرکم عندالله

گلشنی بزرگ .گلشنی کوچک. و بقیه فک و فامیل 15 2 پاسخ 1397/12/27 -23:04

جناب آقای گلشنی عزیز که دم از خدا و پیغمبر میزنی و جبهه رفتی کارت درست بود که یه عده کارگر زحمت کش و بیرون کنی و بجاش آشناها و دوستان خودتونو با پست های بالا در صدر بنشونی و بهشون به یورو حقوق بدی ؟ کجای قران و این و نوشته ؟ کجای قران نوشته که خانم اسدیان تازه وارد باید پنج میلیون حقوق بگیره ولی همکاران با ۱۴ سال سابقه باید پایین ترین حقوق و دریافت کنن ؟ کجای قران نوشته خانم عصری که یکساله وارد واگن سازی شده بعد از اینکه خانم نجفی جاشون و گرفت بیاد بگه من حق آب و گل دارم چرا بچه هایی ک ۱۳ الی ۱۴ سال سابقه دارن حق آب و گل ندارن ولی ایشون دارن ؟ حضرت علی عدالت و اینجوری معرفی کرده بود جناب آقای مهندس گلشنی امیدوارم هم در این دنیا و هم در اون دنیا پاسخ هایی داشته باشی درباره حقوقی که ضایع کردی

صبریه ملقب به ارتمیس 18 1 پاسخ 1397/12/27 -07:26

البته آقای مهندس گلشنی بهتر از هرکسی میدانند چطور مدیریت کنند و ایشان همین الان دارند برای ۵تا۱۰ سال دیگه برنامه ریزی میکنند تا هرچه زودتر واگن سازی بشه چون پلورسبز امروز .شاید کارهای دلسوزانه و مدبرانه ایشان برای پرسنل واگن سازی خوب نباشه ولی برای همکارای عزیز گروه پلور سبز مانند یک رهبر و پدر دلسوز هستند. واین خیلی بی انصافیه که پرسنل واگن سازی قدرنشناس باشند،بالاخره نوبتی هم باشه نوبت نخبه های پلورسبز هست که سرسفره بشینند.اگر هم ایراد و کاستی احیانا پیش بیاد،به دلیل ایراد سیستمی هست که از دوره قبل بوده. خواهی نشوی رسوا همرنگ پلور سبز شو. حتما صلاح دونستند که خیلی ها رو اخراج کنند، در عوض خیلی ها رو استخدام واگن سازی نمایند با حقوق و مزایای عالی که تو خواب هم نمیدند، و این یعنی کارافرینی . برای مثال اگر ببینید آخره همه شرکتهای پیمانکاری و بیمه و خدماتی جدید از شروع مدیریت سبز ایشان،به صندوق فرهنگیان میرسه. پس کمی منصف و بامعرفت باشید.

واگن تهران 19 2 پاسخ 1397/12/26 -23:38

یکسال پیش،۲۷ اسفند۹۶، درواپسین ساعات اداری اخرین روز سال ، به جای خداقوت و خسته نباشید به تنی چند از پرسنل زحمتکش خدمات، نامه عدم نیاز و خاتمه کاری را به ایشان تحویل دادند تا با چشمانی اشکبار و بغضی در سینه به نزد زن و بچه خود بروند!!:(. تا راه برای ورود نورچشمی های پلورسبزی هموار شود. امان از اه مظلوم

طغیانگر 20 1 پاسخ 1397/12/26 -08:22

با تأئید خبر فوق ، به اطلاع میرساند که از زمان انتصاب آقای گلشنی ( مهرماه 96) تاکنون ، نزدیک به 30 نفر از نزدیکان و آشنایان ایشان که اکثر آنها از شرکت پلورسبز هستند جذب شرکت واگن سازی تهران شده و بدون داشتن تخصص لازم در پستهای بالای مدیریتی شرکت مشغول به کار شده اند. بعنوان مثال برادر ایشان ، آقای مهدی گلشنی که در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه میباشد در ابتدا بعنوان مشاور منابع انسانی به شرکت ورود کرده و سپس بعنوان مديرمنابع انسانی حکم گرفته اند ... در حالیکه از پرسنل قدیمی شرکت در هیچ پستی استفاده نشده است ... درخصوص طبقه بندی اجرا شده نیز با زد و بند نماینده وزارت کار همانگونه که خود میخواستند طرح اجرا شد ... در آخر با ادامه این روند پرسنل قدیمی شرکت هیچگونه امنیت شغلی نداشته و آینده شرکت نیز به مخاطره خواهد افتاد.

بی نام 20 2 پاسخ 1397/12/26 -08:10

پیرو این نامه آقای معینی از شرکت رفتند.لازم به ذکر است به بهانه طبقه بندی حقوق تعداد زیادی از پرسنل کاهش یافت که این کاهش مزد غیر قانونی بود.(مطابق باماده ۳۶ قانون کار). وزارت کار هم از این موضوع باخبر بود ولی در نهایت به نفع کارفرما عمل کرد و حق تعداد زیادی از پرسنل ضایع گردید.و برای ساکت نگه داشتن پرسنل فضای رعب و وحشت در سازمان ایجاد کردند.دائم در حال جایجایی پرسنل می باشند....

وحید قندی زاده 20 1 پاسخ 1397/12/26 -08:00

با سلام خدمت گزارشکر عزیز و خسته نباشید به خاطر شرح کامل و دقیق موضوع لازم به ذکر است که آقایان ژن خوب به صورت کاملا حق به جانب شروع به اخراج بیش از 300 نفر از همکاران شاغل نمودند و کسر کردن حقوق و قطع کردن مزایای به حق برخی پرسنل که هیچوقت سر تسلیم در مقابل زورگویی های آنها فرود نیاوردند. بنده خود یکی از کسانی هستم که 40 درصد حقوقم کسر شد کلیه مزایای اداری قطع و همه اینها ناشی از این بود که سکوت نکردم و در دستگاه قضایی از آقایان شکایت کردم. خدا میداند با وجود همچین ژن های خوبی شرکت های مهم این سرزمین تا کجا میتوانند ادامه فعالیت بدهند؟ کاش به جای اینکه زمان برای برنامه ریزی جهت پایمال کردن حقوق کارگر گذاشته بودند فکری به حال تولید و تحویل قطار برای راحتی و آسایش حال شهروندان عزیزمون می کردن.

مجید رضایی 18 1 پاسخ 1397/12/26 -07:56

با سلام به شما که اطلاع رسانی نموده اید البته این کل ماجرا نمی باشد و اقداماتی در این دوره کوتاه یکسال و نیم صورت پذیرفته که به جد افراد فکر میکنند که مجددا به دوران طاغوت برگشته ایم به صورتی که هر کس تا اعتراض میکند تا با تهدید و ارعاب (بیرون کردن و ضایع کردن حق وی در اداره کار ) و یا با دروغ و تزویر اقدام به حذف ایشان از سیستم نموده اند . ایشان در بدو ورود از اقدامات نابجا مدیریت قبل بسیار بد گفته و تا می توانستند در تخریب گروه قبل که منتسب به جناح راست بودند صحبت نمودند (گزارش تخریب گروه قبل تا صدا و سیما هم انعکاس یافت) ولی با پابرجا شدن خود اقدام به اخراج بیش از 300 نفر نمودند و تمام پستهای مدیریتی و کلیدی شرکت را به منسوبین خود دادند به صورتی که احساس می شود که شرکت شخصی می باشد البته در صورتی که این افراد از کارایی لازم برخوردار بودند باز ایرادی وارد نبود در حالی که این افراد حتی درحد مدرک تحصیلی هم از کار گمارده شده اطلاع ندارند چه برسد به تجربه کاری . در خصوص قرار دادهای پیمانکاری نیز با معرفی پیمانکاران فاقد صلاحیت و اجبار واحد بازرگانی در عقد قرار داد صوری و سند سازی شده نسبت به زمین زدن شرکت باز هم اقدامات شایان ذکری نموده اند. در اینجا جای دارد از مسئولین بازرسی کشور درخواست نمود تا در این خصوص ورود نموده و نسبت به شفاف سازی اقدامات صورت گرفته در این شرکت بیشتر آگاه شد