بخاطر حرف احمدزاده از باشگاه می‌روم/۴ میلیارد تومان از جیبم هزینه کردم

مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: به خاطر حرف سرمربی از باشگاه می‌روم و امیدوارم این تیم بعد از من شرایط بهتری داشته باشد.

بخاطر حرف احمدزاده از باشگاه می‌روم/۴ میلیارد تومان از جیبم هزینه کردم

محمد رفیع نیا اعلام کرد:۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان متعلق به من است البته من بخاطر کمک به تیم شهرم و به خاطر همشهری‌هایم به ملوان آمدم و اکنون هم حاضرم ۷۰ درصد سهام را دو دستی به مردم انزلی تقدیم کنم. ۴ میلیارد تومان بدون هیچ چشمداشتی در این باشگاه هزینه کردم ولی دریغ از یک هزار تومانی کمک به من و باشگاه! هیچ کس به من کمکی نکرد و احساس تنهایی می‌کنم.

وی افزود: محمد احمدزاده سرمربی ملوان در مصاحبه‌ای گفت یا مالکان به باشگاه کمک کنند یا بگذارند و بروند که من بخاطر حرف احمدزاده می‌گذارم و از باشگاه ملوان می‌روم تا الان هم به خاطر مردم شهرم در ملوان حضور داشتم و اکنون که تیم ملوان به حاشیه امنیت رسیده و ماندنش در لیگ یک قطعی شده است از ملوان جدا می شوم.

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: مردم شهر می خواستند که مازیار زارع و پژمان نوری و محمد احمدزاده در ملوان باشند و من هم به خاطر این خواسته مردم با همه مسئولان جنگیدم و تمامی پل‌های پشت سرم را خراب کردم تا این سه نفر به ملوان بیایند و اکنون علیه خودم مصاحبه می‌کنند. من خارج از ایران زندگی می‌کنم و اکنون یک ماه و نیم است که در ایران مانده‌ام تا زودتر ملوان را به مالک جدید انتقال بدهم و سهام را دو دستی تقدیم می‌کنم و می‌روم. اکنون که ملوان را به حاشیه امنیت رساندم از باشگاه خداحافظی می‌کنم و امیدوارم بعد از من شرایط باشگاه خیلی مناسب شود. هر کمکی هم از من بخواهند دریغ نخواهم کرد و در این بازه انتقال مالکیت هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها