۸۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزودی ۸۰۰ هم استانی به عتبات عالیات اعزام می‌شدند.

۸۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

حسین نیک‌روش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اسفندماه 20 کاروان زیارتی با ظرفیت 800 نفر از مشتاقان ائمه اطهار استان ساماندهی و در حال اعزام است.

وی عنوان کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون 11 نفر از نیروهای توانمند از کارگزاران زیارتی استان به عنوان مدیر مجموعه و هتل به عراق اعزام شده‌ که تاکنون بی سابقه بوده است.

اعزام‌های نوروزی عتبات در استان فارس از 24 اسفندماه آغاز می‌شود 14 کاروان از گیلان نوروز 98 به عتبات عالیات اعزام می‌شوند آمادگی استان ایلام برای خدمات دهی به مسافران نوروزی عتبات عالیات

نیک روش ابراز کرد: برای تکریم هم استان‌ها و ارتقای فرهنگ زیارت در استان مجوز لازم برای اخذ 4 دفتر زیارتی در شهرهای یاسوج، پاتاوه، دهدشت و گچساران صادر شده و پرونده جهت صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال می‌شود.

وی تلاش برای راه اندازی کاروان‌های ارزان قیمت عتبات به صورت استانی را یکی از مهم ترین برنامه مدیریت حج و زیارت استان کهکیلویه و بویر احمد درسال 98 اعلام کرد.

نیک‌روش افزود: انتظار می‌رود نیازهای زیارتی فرهنگی استان با تشکیل کارگروهی به صورت کامل شناسایی و مکتوب و کارشناسی تا پایان فرودین ماه به این مدیریت تحویل شود.

وی ادامه داد: سند توسعه فرهنگ زیارت باید در تمام شهرستان‌ها بر اساس وضعیت فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و سلائق آن منطقه باشد و تمام تلاش خود را در سال 98 برای ایجاد پکیچ‌های جدید و متنوع بر اساس نیازهای آن شهرستان بکار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها