خبر خوش رئیس پلیس راهور درمورد ترخیص خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: خودروهایی که به دلیل ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف شده‌اند با پرداخت جریمه از پارکینگ ترخیص خواهند شد.

خبر خوش رئیس پلیس راهور درمورد ترخیص خودروهای توقیفی

سید کمال هادیانفر در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای که از سوی پلیس صورت گرفته خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه به خاطر بالا بودن جریمه توقیف نخواهند شد.

وی درباره‌ی خودروهایی که در حال حاضر در پارکینگ توقیف هستند و امکان ترخیصشان نیست گفت: خودروهایی که به دلیل ارتکاب تخلف راهنمایی و رانندگی توقیف شدند در صورتی که مالکانشان تا ۲۵ اسفند ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند این خودروها نیز ترخیص می‌شوند البته به شرط آنکه فاقد دستور قضائی باشند.

وی با بیان این که بهترین روز ما این بوده که خودرویی جریمه نشود، درباره‌ی تمهیدات پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال و شلوغی معابر نیز گفت: در این زمینه ابلاغیه‌های لازم را انجام دادیم و تدابیر خاص را نیز پیش بینی کردیم.

هادیانفر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس به سایر دستگاه‌ها شاهد ارتقای انضباط ترافیکی و افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه در فرهنگ ترافیک بودیم که امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشند البته لازم است که شهروندان با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره‌ ارسال پیامک تخلفات حادثه ساز برای مالکان خودروها نیز گفت: به زودی این پیامک به شکل لحظه‌ای برای رانندگان ارسال خواهد شد که می‌تواند ضمن پیشگیری از حوادث رانندگی از انباشت جرایم و ایجاد بدهی معوق و ناشی از جرایم رانندگی برای رانندگان نیز جلوگیری کند.

هادیان فر اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی در سال آینده را کاهش تصادفات، مدیریت الکترونیکی و هوشمند حوادث رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اعلام کرد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها