قیمت پراید باز هم ریخت


22 اسفند 1397 - 15:42
5c88f3960a186_2019-03-13_15-42
قیمت پراید امروز نیز با کاهشی اندک نیست به روز گذشته ،در محدوده ۴۰ تا ۴۸ میلیون تومان تثبیت شد .

 کاهش مشتریان در بازار و افزایش عرضه مهمترین دلیل ریزش قیمت ها رد این بازار اعلام شده است.  

پراید ۱۳۱ امروز به قیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد .  

پراید ۱۵۱ دیروز ۴۲ میلیون تومان قیمت داشت اما امروز بهای آن ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. 

قیمت پراید امروز نیز با کاهشی اندک نیست به روز گذشته ،در محدوده ۴۰ تا ۴۸ میلیون تومان تثبیت شد .

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c88f3960a186_2019-03-13_15-42
22 اسفند 1397 - 15:42

 کاهش مشتریان در بازار و افزایش عرضه مهمترین دلیل ریزش قیمت ها رد این بازار اعلام شده است.  

پراید ۱۳۱ امروز به قیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد .  

پراید ۱۵۱ دیروز ۴۲ میلیون تومان قیمت داشت اما امروز بهای آن ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. 

منبع: خبر آنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1696

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/12/24 -16:12

هروقت قیمتش شد۲۰تومان به ماخبربده

مردم 1 0 پاسخ 1397/12/23 -23:37

رو که نیست....لگن 40-50 میلیونی یک میلیون پائین اومده افتخار میکنن...اونهم احتمالا به خاطر بازگشت رنو و کاهش تقاضا ئه!!!

ایلنا 3 0 پاسخ 1397/12/23 -09:42

اینا همشون دزدن خاک بر سرا

مردم 1397/12/23 -23:34

گل گفتی...

سید باقر 2 1 پاسخ 1397/12/23 -00:13

سلام حیف از ۵میلیون الی برکت الله

مردم 1397/12/23 -23:35

حیف از کلمه ماشین که به پراید نسبت بدن!!!! علی برکت الله!!!!

فروزان مهر 5 0 پاسخ 1397/12/22 -23:52

اگر این ملت عقلشون رو کاربندازن فقط چند روز یادبگیرن هرچیز گرونی رو نخرن نتیجه خوب میده عادت به نفوذ دلال نمیشه هرچند خود اقایان نمیذارن ملت عاقل بشن چون منفعتشون توی نادانی و جهل ملته

یه نفر 1397/12/23 -23:34

مردم نخرن میدن سوریه و لبنان و عراق...اونهم مجانی!!!!

سکینه 2 0 پاسخ 1397/12/22 -22:26

مجانی دادن به عراق وسوریه حلب پاره ای که ارزش 3 میلیون نداره میگن 40میلیون .اونوقت ارزون شده لعنت برشما