ستاره های جهان فوتبال خارج از مستطیل سبز کجا هستند؟/ قسمت دوم؛

زلاتان ایبراهیموویچ؛ نویسنده‌ای که اینفلوئنسر اینستاگرام است

مهاجم سوئدی لس آنجلس گلگسی سال های زیادی را در فوتبال اروپا گذرانده و حضورش در ایالات متحده باعث شده تا تمرکزش را روی اتفاق های غیرورزشی قرار دهد.

زلاتان ایبراهیموویچ؛ نویسنده‌ای که اینفلوئنسر اینستاگرام است

به گزارش خبر فوری ؛ زلاتان ابراهیموویچ معتقد است بزرگترین نامی که در تاریخ سوئد به جهان معرفی شده، اوست. غرور عجیب و کمدی مرد سوئدی باعث شده تا او همیشه یکی از پر سروصداترین مردان فوتبال اروپا باشد. زلاتان از سال‌ها پیش حضورش در تبلیغات تجاری را آغاز کرد. او زمانی که در آث میلان بود با برند آئودی همکاری می کرد اگرچه در حال حاضر با شرکت ماشین سازی ولوو فعالیت می کند.
زلاتان یکی از معدود ورزشکارانی است که ابتدا با نایک قرارداد بست. سپس با آدیداس همکاری کرد و دوباره به پوشیدن لباس های نایک علاقه مند شد. او صاحب برند ای-زد هم هست. تولیدکننده پوشاکی که در حوزه لباس زیر و لباس های ورزشی فعالیت می کند. زلاتان علاقه خاصی هم به نوشتن کتاب دارد. نخستین کتاب او "من زلاتان هستم" بود که بیشتر به شرح خاطرات و زندگی او پرداخته است. زلاتان در این کتاب درباره حضورش در باشگاه های مختلف اروپایی نوشت و از حقایق باورنکردنی زندگی‌اش پرده برداشت.
ابراهیموویچ در شبکه های اجتماعی هم حضور فعالی دارد. صفحه اینستاگرام او بیش از 36 میلیون دنبال‌کننده دارد و همین باعث شده او درآمد زیادی هم از تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد. زلاتان به تبلیغ جاذبه های توریستی کشورش می پردازد، سایت های شرط بندی را معرفی می کند و به توضیح درباره ویزا کارت های اعتباری می پردازد. زلاتان مثل کریستیانو رونالدو بازی اختصاصی خودش برای موبایل های هوشمند را هم معرفی کرده است. چندی پیش دومین کتاب او به نام "من فوتبال هستم" با تاکید بر اطلاعات دوران حضور در باشگاه های فوتبال منتشر شد.
فوق ستاره فوتبال سوئد عطر شخصی خودش را هم رونمایی کرده است. زلاتان لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی خودش را هم دارد. او که برای دومین فصل حضورش در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شامل قانون دستمزد ستاره های لیگ شده، حالا بزرگترین ستاره فوتبال آمریکا است.

روز گذشته درباره زندگی تجاری کریس رونالدو نوشتیم که می توانید آن را اینجا بخوانید.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها