درخواست سایپایی‌ها رد شد

درخواست باشگاه سایپا درمورد بازی فینال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن 12 هزار نفری مورد تایید فدراسیون قرار نگرفت.

درخواست سایپایی‌ها رد شد

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، زمان و مکان برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ برتر را اعلام کرد. به این ترتیب تیم‌های حاضر در دیدار فینال روز 22 اسفند ماه تمرین خود را در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار می‌کنند و دیدارهای اول و دوم فینال در روزهای 23 و 25 اسفند ماه در سالن دوازده هزار نفری برگزار می‌شود. اگر نیاز به برگزاری دیدار سوم باشد، این دیدار روز 26 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه سایپا که پیش از این اعلام کرده بود که مخالف برگزاری بازی در سالن 12 هزار نفری است سرانجام به این خواسته تن داد و پذیرفت که در سالن آزادی به مصاف شهرداری ورامین برود. سایپایی‌ها برای برگزاری بازی در سالن 12 هزار نفری شرط و شروطی داشتند که به سازمان لیگ اعلام کردند.

خودروسازان در نامه ارسالی خود به سازمان لیگ خواهان حضور هوادارن در طبقه دوم بودند. همچنین آنها اعلام کردند که شرایط برای حضور بانوان در سالن فراهم شود.

حسین خوش‌نظر، مدیر ورزشی باشگاه سایپا در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه درخواست ما از سازمان لیگ مورد موافقت قرار نگرفت. نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده است که این اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی به بازی‌های ورامین نگاه کنیم متوجه خیلی موضوعات می‌شویم و به همین دلیل اگر تماشاگران در طبقه دوم بنشینند اوضاع بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر بانوان در سالن حضور داشته باشند برخی از تماشاگرنماها دیگر نمی‌توانند دچار خطا شوند و به همین دلیل ما خواهان این موضوع شدیم که فدراسیون شرایط حضور بانوان در سالن را فراهم کند. با توجه به اینکه بازی پخش زنده خواهد شد بهتر است که جو سالن آرام باشد و بازی به حاشیه کشیده نشود. می‌خواستیم که اخلاق اسلامی در سالن حاکم شود، اما نمی‌دانم چرا فدراسیون با این موضوع مخالفت کرد.

منوچهر پورحسن، در این خصوص اظهار داشت: آرایش تماشاگران در سالن به فدراسیون ربطی ندارد و یگان ویژه این موضوع را مدیریت می‌کند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها