خرید از فروشگاه ها در آینده چگونه خواهد بود؟!

یک شرکت ژاپنی از یک هوش مصنوعی جالبی رونمایی کرد که می تواند در آینده نه چندان دور نحوه خرید از فروشگاه ها را تغییر دهد.

خرید از فروشگاه ها در آینده چگونه خواهد بود؟!

هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص سارقان فروشگاهی!

امروزه بعد از گذشت هزاران سال از عمر کره زمین شاهد حضور تکنولوژی کاملا پیشرفته در دنیای اطرافمان هستیم که تنها دلیل توسعه و ساخت آن راحت تر شدن زندگی انسان ها می باشد که بتوانند در کمترین زمان ممکن کارهای روزمره خود را بدون هر دردسری انجام دهند. به همین دلیل شاید روزانه یک خبر منحصر بفردی در مورد تکنولوژی به گوشمان برسد و از شنیدن آن شوکه شویم!

برای مثال یک شرکت ژاپنی اخیرا از یک هوش مصنوعی رونمایی کرد توانت با بازتاب فراوانی در رسانه های مختلف روبرو شود که شنیدن آن می تواند شما را به شدت شوکه نماید. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت. یک شرکت ژاپنی اخیرا از یک هوش مصنوع و قدرتمندی رونمایی کرد که این نرم افزار هوشمند می تواند آینده خرید از فروشگاه ها را با تغییراتی کوچک تغییر دهد.

تصور کنید که شما وارد یک فروشگاه می شوید، که در بدو ورود یک هوش مصنوعی نصب شده بر روی دوربین های مدار بسته فروشگاه می تواند جنسیت و میزان استرس شما را تعیین نماید و با دست زدن به هر وسیله ای که در فروشگاه موجود است آنرا به همراه قیمتش تشخیص می دهد.

اما دقیقا کاربرد این هوش مصنوعی چیست؟! این هوش مصنوعی می تواند با میزان مضطرب بودن خریداران فروشگاه، سارقین را قبل از آنکه دست به سرقت بزنند را تشیخص دهد که یک پیشرفت بزرگ در این صنعت است.

نام انتخابی این هوش مصنوعی " VaakEye " است که با دیدن جرم و جنایت در فروشگاه ماموران را مطلع می سازد که طبق پیش بینی های انجام شده تا 3 سال آینده این هوش مصنوعی در صد هزار فروشگاه نصب خواهد شد تا از جرم و جنایت خودداری شود.

در آینده حتی می توان این تکنولوژی را پیش بینی کرد که شما چهره خود را در مقابل یک دوربین آنالیزگر قرار می دهید و یک کارت بانکی به شما می دهد که با هر بار وارد شدن به فروشگاه دیگر نیازی به معطلی در صف انتظار نداشته باشید و با قرار دادن هر جنسی داخل سبد، همان لحظه توسط دوربین های هوشمند از حساب بانکی شما کم شود!

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها