سرمربیان و کاپیتانهای لیگ برتری مرد سال 97 را انتخاب کردند؛ علیرضا بیرانوند

برنامه و سایت نود با آرای سرمربیان و کاپیتانهای لیگ برتری مشابه نظرسنجی مرد سال فیفا، بهترین بازیکن سال را برگزیدند.

سرمربیان و کاپیتانهای لیگ برتری مرد سال 97 را انتخاب کردند؛ علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند که در سال 97 عملکرد درخشانی داشت از نگاه مربیان و کاپیتانهای لیگ برتری هم به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.
دروازه‌بان تیم ملی با اختلافی قابل توجه از هم تیمی اش در پرسپولیس سیدجلال حسینی سبقت گرفت و عنوان مرد سال را از آن خود کرد.
سردار آزمون هم سوم شدند.

هفت بازیکن برتر سال 97 عبارتند از:

در این نظرسنجی 32 سرمربی و کاپیتان لیگ برتری حق رای داشتند که به غیر از جورج لیکنز همه رای دادند. سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد چون مدت زیادی در ایران نبوده شناخت کافی برای حضور در این نظرسنجی ندارد و به جای لیکنز، امیرحسین پیروانی، مربی تراکتورسازی، رای داد. در واقع هر 32 رایی که برای باشگاه‌ها درنظر گرفته شد در این نظرسنجی اعمال شد.

نگاهی به رای مربیان و کاپیتانها
سازوکار این نظرسنجی به این صورت بوده است که یک فهرست 30 نفره اولیه برای رای دهندگان فرستاده شد . این فهرست 30 نفره را علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراالهی، روزبه چشمی، مجید حسینی، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، علی علیپور، کمال کامیابی‌نیا، سعید عزتاللهی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، مهدی طارمی، سامان قدوس، وحید امیری، سردار آزمون، علی قلیزاده، کاوه رضایی ، محمد و امین قاسمی نژاد، مهدی رحمتی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مهدی کیانی، پیام نیازمند، میلاد محمدی، پژمان منتظری را تشکیل دادند.
از رای دهندگان خواسته شد ترجیحا از میان این بازیکنان انتخاب کنند، البته چندین سرمربی و کاپیتان به بازیکنانی خارج فهرست رای دادند؛ مانند سرمربی و کاپیتان ماشین سازی.


بیشترین انتخاب به عنوان نفر اول:
علیرضا بیرانوند و جلال حسینی: 5 بار
اشکان دژاگه: 4 بار
بیشترین رای:
علیرضا بیرانوند: 17 رای
سردار آزمون: 9 رای
جلال حسینی: 9 رای

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها