سرانجام سکوت سرخیو راموس شکست

کاپیتان رئال در پیامی اینستاگرامی، به تمام شایعات و حواشی اخیر ،حول محور خودش و باشگاه رئال پاسخ داد.

سرانجام سکوت سرخیو راموس شکست

حال و روز رئال مادرید در فصل جاری خوش نیست و در ماه مارچ این تیم از کسب تمام جام ها ناامید شده است. پس از شکست از آژاکس، بحث روز در رئال به اخراج سولاری مربوط است و آینده سرمربی آرژانتینی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سرخیو راموس نیز بخش جدانشدنی شایعات یک هفته اخیر بوده است. از درگیری او با فلورنتینو پرز در رختکن و صحبت های انتقادی اش با بازیکنان گرفته تا تنش روز گذشته با مارسلو در جریان یک بازی تمرینی.

راموس که ترجیح داده بود سکوت کند، امروز به تمام شایعات پاسخ داد:« ما فوتبالیست ها دوست داریم تنها در زمین حرف هایم مان را بزنیم ولی فصل جاری اینطور نبوده است. نتایج اخیرمان فاجعه بوده و این موضوع را کتمان نکرده و خودمان را نیز مخفی نمی کنیم. ما بازیکنان مسئول شماره یک این ناکامی ها هستیم و من به عنوان کاپیتان، از همه بالاتر.

معتقدم بهترین راه برای پاسخ به شایعات اخیر این است که اینجا با شما هواداران صادقانه صحبت کنم.

کارت زردی که در بازی رفت با آژاکس گرفتم، اشتباه بود؟ بله 100 درصد اشتباه بود و آن را می پذیرم.

دلیل ضبط مستند هنگام بازی برگشت با آژاکس: این تعهدی بود که داشتم و اصلا تصور نمی کردم که جریان بازی آنطور پیش برود. ضبط برنامه اتفاقی مربوط به ابتدای بازی بود و با ادامه بازی رفته رفته متوقف شد.

تنش با رئیس باشگاه: هر اتفاقی در رختکن رخ می دهد، همان جا می ماند. هیچ مشکلی با فلورنتینو پرز ندارم و همه چیز در جهت منافع باشگاه است.

صحبت با بازیکنان و سرزنش آنها: در رختکن همیشه صحبت می کنیم و پیوسته سعی در ایجاد انگیزه داریم.

دلیل سفر به وایادولید با وجود محرومیت: چون می خواستم نزدیک هم تیمی هایم باشم و از آنها حمایت کنم.

تنش و درگیری با مارسلو: در هر تمرینی ممکن است تنش به وجود بیاید. این بخشی از کار ماست. مارسلو برای من مثل یک برادر است.

چه اتفاقی برای مربی رخ خواهد داد؟ این قضیه به ما بازیکنان ارتباطی ندارد و هرگز در آن دخالتی نخواهیم کرد. ما برای مربی رئال هر که می خواهد باشد، حداکثر احترام را قائلیم و از او حمایت می کنیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها