تفاوت حقوق نماینده‌ مجلس با مردم


20 اسفند 1397 - 12:59
درد و دل یک جوان با مدرک فوق لیسانس و مقایسه حقوق خود با حقوق نمایندگان مجلس، اصلا زندگی نمی گذرانیم.

خبری منتشر کردید که یک نماینده با بیش از ۸ میلیون تومان حقوق در سختی زندگی می‌کند. البته حقوق کارهای دیگر ایشان بماند. با دیدن این خبر فقط این جمله به ذهنم رسید که من جوان ایرانی با مدرک فوق لیسانس و هشت سال سابقه کار با حقوق دو میلیونی و هزینه مادر و خواهرم که به عهده من است، اصلا زندگی نمی گذرانیم.

درد و دل یک جوان با مدرک فوق لیسانس و مقایسه حقوق خود با حقوق نمایندگان مجلس، اصلا زندگی نمی گذرانیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

20 اسفند 1397 - 12:59

خبری منتشر کردید که یک نماینده با بیش از ۸ میلیون تومان حقوق در سختی زندگی می‌کند. البته حقوق کارهای دیگر ایشان بماند. با دیدن این خبر فقط این جمله به ذهنم رسید که من جوان ایرانی با مدرک فوق لیسانس و هشت سال سابقه کار با حقوق دو میلیونی و هزینه مادر و خواهرم که به عهده من است، اصلا زندگی نمی گذرانیم.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
لوپز 2 0 پاسخ 1398/1/7 -12:46

8000000×12=میلیون در سال96000000 96000000×4=384000000 دریافتی در 4 سال اونوقت چه جوری بعضیها میلیاردی برای نماینده شدن هزینه میکنند؟ مگر اینکه.....

رهگذر 1 0 پاسخ 1397/12/27 -07:39

رانت ها ومزایای دیگر به کنار!!!!!!!!؟؟؟؟

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1397/12/25 -06:52

لطفا فکری به حال پاداش پایان خدمت کارمندانی که سال اینده بازنشسته میشوند بنمایید که ارزش مبالغ دریافتی ایشان یک چهارم همکارانشان که در سال قبل بازنشسته شده اند می باشد.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/12/24 -21:00

نه بابا کمه گناه دارن صد ملیون واقعا کمه کی به کیه خدا عاقبت مارو به خیر کنه چه جوری میخوان جواب خدا رو بدن خدا داند