معروف: ست پنجم والیبال مثل پنالتی در فوتبال

تیم والیبال سیه‌نا در هفته بیست و چهارم سری A1 ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا همچنان رکورددار باختن در ست پنجم باشد.

معروف: ست پنجم والیبال مثل پنالتی در فوتبال

سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم سیه‌نا در مورد بازی با مودنا و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: همه می‌دانند که مودنا یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ ایتالیاست و بازیکنان خوب زیادی دارد که باتجربه‌تر از ما هستند.

او ادامه داد: ما بازی خوبی ارائه کردیم. البته در 2 ست ابتدایی خوب نبودیم ولی به بازی برگشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: تیم ما در فصل جاری، تعداد زیادی بازی 5 سته داشته است. بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است و برای پیروز شدن در این ست به شانس هم نیاز دارید. ما متاسفانه در این فصل رکورد بازی در ست پنجم را شکستیم و طبیعی است که در ست پنجم به تیمی مثل مودنا ببازیم.

معروف تصریح کرد: تلاش ما این است که در سری A1 بمانیم و به همین خاطر، تحت فشار زیادی بازی می‌کنیم. البته قبول دارم که تیمی نیستیم که در حد پلی‌آف در این فصل بازی کرده باشیم ولی شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم. ما تا پایان برای کسب نتیجه و رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنیم.

سیه‌نا با 2 پیروزی، 22 شکست و 15 امتیاز، تیم سیزدهم جدول 14 تیمی سری A1 است.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها