قیمت و مشخصات ویوو S1 لو رفت

مشخصات ویوو S1 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.59 اینچی با فناوری IPS LCD مجهز می شود.

قیمت و مشخصات ویوو S1 لو رفت

ویوو به تازگی از گوشی V15 در کشور هند رونمایی کرده که نسخه ضعیف تر ویوو V15 پرو محسوب می شود (گوشی ویوو V15 به صورت رسمی معرفی شد). شایعات جدید به عرضه گوشی Vivo V15 با نام ویوو S1 در کشور چین اشاره می کنند.

به تازگی مشخصات ویوو S1 لو رفته است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند از سری S این کمپانی بوده که انتظار می رود با قیمت 297 دلار روانه بازار شود.

مشخصات ویوو S1 به استفاده از صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 در این محصول اشاره می کند. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست مدیاتک هلیو P70 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت رم همراهی می شود.

بر اساس شایعات، این دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه حافظه خارجی است. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و ویوو برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه FunToucj 9 UI را در نظر می گیرد.

در حالی که ویوو V15 با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شده است، گوشی هوشمند جدید این کمپانی چینی دارای دوربین سلفی 24.8 مگاپیکسلی است.

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد. این دوربین دارای سنسورهای 12، 8 و 5 مگاپیکسلی است.

پس از دریافت تاییدیه TENAA از سوی گوشی ویوو V1831A/T، برخی گزارش ها از این دستگاه با نام ویوو Z5 یاد کردند. در این میان بیشتر افشاگری ها به نام ویوو S1 اشاره می کنند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند از سوی Vivo در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. احتمال عدم وجود محصولات سری S شرکت ویوو وجود دارد.

منبع: کلیک

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها