سهم استان فارس از تسهیلات تولید و اشتغال ۸۶۰ میلیارد تومان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سهم استان فارس از کل این اعتبارات ۴.۳ درصداز کل تسهیلات معادل ۸۶۰ میلیارد تومان می‌شود.

سهم استان فارس از تسهیلات تولید و اشتغال ۸۶۰ میلیارد تومان است

یدالله رحمانی شامگاه یکشنبه در هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل اجرایی تولید و اشتغال که ابلاغ شده است 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برنامه تولید و اشتغال اختصاص یافته است.

وی افزود: 10 هزار میلیارد تومان از این اعتبار از طریق سیستم بانکی و 10 هزار میلیارد تومان از طریق منابع صندوق توسعه ملی تامین می‌شود و هزار میلیارد در قالب یارانه از سوی دولت برای تسهیلات این طرح در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد: نرخ نهایی سود تسهیلات برای واحدهای تولیدی مناطق برخوردار 14 درصد و مناطق کمتر توسعه یافته 12 درصد خواهد بود.

رحمانی با بیان اینکه 3 نوع از واحدها می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند، افزود: واحدهای نیمه تمام با پیشرفت 60 درصد، واحدهای موجود که قصد توسعه دارند و واحدهایی که با مشکل سرمایه در گردش مواجهند، شامل این تسهیلات می‌شوند که تسهیلات واحدهای با پیشرفت 60 درصد توسعه یافته بازپرداخت 5 ساله دارند و برای طرح‌های سرمایه در گردش یک ساله است.

وی تصریح کرد: سهم استان فارس از کل این اعتبارات 4.3 درصداز کل تسهیلات معادل860 میلیارد تومان می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها