بیش از 2 تن مواد افیونی درسراوان لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2 تن و 315 کیلوگرم انواع مواد افیونی در سراوان و نیکشهر خبر داد.

بیش از 2 تن مواد افیونی درسراوان لو رفت

سردار احمد طاهری گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری اقدامات گسترده، اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضاء یک باند از مناطق مرزی به شهرستان های سراوان و نیکشهر دست یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، روز گذشته تعدادی از آنها را که با 2دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر سراوان بودند، شناسایی کردند.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری 3 سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای متهمان 900کیلو تریاک و 327 کیلو و 10 گرم حشیش به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نیکشهر با تیم دیگری از این باند که قصد جابه جایی موادمخدر به خارج از استان را داشتند درگیر شده و در این عملیات مسلحانه ضمن دستگیری 2 قاچاقچی، از 2 خودرو آنها، یک تن و 32 کیلو و 235 گرم تریاک، 53 کیلو و 700 گرم هروئین و 3 کیلو سایر مواد به همراه 2 قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر و مقادیری مهمات کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها