روایت خبر فوری از حواشی جلسه شورای شهر تهران/ از انتصابات آقای شهردار تا شایعه استعفای سخنگو

جلسه صد و سی و یک شورای شهر تهران با حواشی همراه بود.

روایت خبر فوری از حواشی جلسه شورای شهر تهران/ از انتصابات آقای شهردار تا شایعه استعفای سخنگو

به گزارش گروه اجتماعی خبر فوری ، جلسه صد و سی و یکمین شورای شهر تهران بیش از آنکه دستورات پر حاشیه‌ای داشته باشد، گفت‌وشنودها و حرف‌های درگوشی آن بود که از اهمیت بیشتر برخوردار بود.
نخستین حاشیه درباره علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران بود. تعدادی از خبرنگاران عنوان کردند که در جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا صدای بلند علی اعطا و فریادهای او مبنی بر اینکه دیگر تمایلی به سخنگو بودن ندارد شنیده شده است. حاشیه‌ای که البته محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران آن را تکذیب کرد و گفت چنین مساله‌ای حقیقت ندارد.
اعطا البته خودش درباره این مساله سکوت کرد.

حاشیه دوم اما متعلق به انتصابات شهردار تهران بود، حجت نظری، سخنگوی شورای شهر تهران در ابتدای جلسه امروز به انتصاب مجید رباطی در کسوت رییس سازمان ورزش انتقاد کرد.

نظری عنوان کرد که در سال جاری سه مرتبه ریاست سازمان ورزش تغییر پیدا کرده است و سرپرست تازه هیچ سخنیتی به سازمان ورزش ندارد.

نظری همچنین عنوان کرد که اگر شهردار به این رویه ادامه دهد احتمالا نوبت بعدی خودش از شورا اخطار بگیرد.

گفتنی است که ریاست فعلی سازمان پیشتر قائم مقام شهرداری منطقه ۲۲ بوده است. البته این نخستین بار نیست که حزب اعتماد ملی اقدام به تهدید شهردار تهران کرده است و پیشتر این محمد جواد حق شناس بود که حناچی را تهدید کرده بود.

در ادامه جلسه امر‌وز اعضا به بررسی ‌‌پلاک ثبتی‌ها و نامگذاری خیابان‌ها پرداختند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهر درای تهران
    0

    شهر داری با وجود قالیباف شهرداری بود الان که ...........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها