مجلس جلسه‌ای برای بررسی علت گرانی‌ها برگزار کند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: به جای بررسی طرح استانی شدن انتخابات که در شرایط فعلی ضرورت ندارد، لازم است مجلس جلسه‌ای را برای بررسی علت گرانی‌ها تشکیل دهد.

مجلس جلسه‌ای برای بررسی علت گرانی‌ها برگزار کند

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: در پایان سال هستیم و مجلس در حال بررسی طرح استانی شدن انتخابات است که ضرورت چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید در نظر بگیریم که مردم که صدای ما را از رادیو می‌شنوند چه قضاوتی درباره دستور کارهای مجلس می‌کنند، افزود: مردم در حوزه‌های انتخابیه از ما علت گرانی‌ها را می‌پرسند اما پاسخ قانع کننده‌ای برای آنان نداریم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: قیمت گوشت گوسفندی کیلویی ۱۲۵ هزار تومان شده است و چندین بار گفته ایم که مجلس در این باره جلسه‌ای را برگزار کند که به آن توجه نشد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: همچنین اولویت ستاد تنظیم قیمت‌ها، تهران است و با این وجود ما چه جوابی به مردم شهرستان‌ها بدهیم؟

علی مطهری که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: پیشنهاد شما در جلسه هیئت رئیسه مطرح شده است اما از آنجایی که اکنون زمان بررسی بودجه در مجلس است، قرار شد بعداً در این خصوص جلسه‌ای تشکیل شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سلام اقای نماینده ملت ممنون که به فکر ما بودی اما حیف که نشد چون مجلس اصلاح طلب چی جوری می تونست به دولت اصلاح طلب فشار بیاره کی دیدی چاقو دسته خودش را ببره که این بار بشه .درهرصورت همه شما بجای تکیه بر مردم سرزمینتان به دنبال امریکا و غرب رفتین هنوز هم اقای روحانی در مصاحبه هایش به اروپا چشم دوخته است که بخاطر ایران مقابل امریکا قد علم کنه البته برای مسوولین که بد نشد طبقه کارگر و متوسط پدرشان درامد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها