هروقت نام مادر بازیکن را پرسیدند شک نکنید آنجا جادو جنبل است

خداداد عزیزی چهره محبوب فوتبال ایران از جمله کسانی است که همواره درباره نیروی عجیب و جادویی در لیگ برتر صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بعضی از مربیان از جادوجنبل کمک می‌گیرند تا نتیجه بگیرند.

هروقت نام مادر بازیکن را پرسیدند شک نکنید آنجا جادو جنبل است

بازیکنان یکی از تیم‌های لیگ‌برتر اخیرا در محفلی دوستانه فاش کرده‌اند شک ندارند تیم رقیب‌شان از جادوگر استفاده می‌کرد چراکه هر چه می‌زدند توپ‌هایشان گل نمی‌شد. این بحث از رختکن آن تیم شروع شد و در اتوبوس هر کدام از بازیکنان می‌گفتند مگر می‌شود چنین موقعیت‌هایی تبدیل به گل نشود؟ آن‌ها تصور می‌کردند نیرویی عجیب باعث شد توپ‌هایشان تبدیل به گل نشود.
خداداد عزیزی چهره محبوب فوتبال ایران از جمله کسانی است که همواره درباره این نیروی عجیب صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بعضی از مربیان از جادوجنبل کمک می‌گیرند تا در لیگ برتر نتیجه بگیرند. وقتی در این باره از او سوال می‌کنیم به خبرآنلاین می‌گوید: «اینهمه گفته ایم به کجا رسیده است؟ من چندین سال در این باره صحبت کرده ام. متاسفانه این چیز‌ها هست، مخصوصا در لیگ یک ایران. خیلی اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا می‌افتد. متاسفانه حق خیلی از فوتبالیست‌ها آنجا ضایع می‌شود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا شما تصور می‌کنید واقعا این چیز‌ها در نتیجه گیری موثر است می‌گوید: «حتما این آدم‌ها اعتقاد دارند که دنبالش می‌روند. من هم اگر اعتقاد داشتم دو تا جادوگر از هند می‌آوردم. یک مرتاضی چیزی به تیمم اضافه می‌کردم که نتیجه بگیرم. البته آن‌ها دنبال جادوگر هندی نمی‌روند و از کالای تولید داخل استفاده می‌کنند!»
خداداد ادامه می‌دهد: «حتما این افراد از جادو جنبل نتیجه گرفته اند که سراغ این آدم‌ها می‌روند.»، ولی راه اثبات حضور جادوگران در لیگ برتر چیست؟ عزیزی جواب می‌دهد: «به نظر من بهترین راه اثباتش مدیران باشگاه‌ها هستند. آن‌ها با این مربیان کار می‌کنند. می‌توانند ثابت کنند. مثلا وقتی مربیان یا یک آدم ناشناس اسم مادر بازیکن را می‌پرسد شک نکنید آنجا جادو جنبل است. آخر من نمی‌فهمم اسم مادر بازیکن چه ربطی به فوتبال دارد؟! این فقط کار جادوگرهاست. البته ما می‌گوئیم جادوگر این مربیان می‌گویند آدم‌هایی با انرژی خارق العاده.»
آیا صحبت‌های خداداد درباره جادوگران باعث شده تا یک جادوگر به او زنگ بزند و مثلا تهدید به طلسمش کند؟ «نه بابا. من را طلسم کنند؟ من خودم طلسم می‌کنم! (خنده)، ولی جدا از شوخی تا به حال این اتفاق برایم رخ نداده است.»

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    با سلام جادو از قدیم وجودداشته حتی در داستان حضرت موسی در قران از جادوگران نام برده شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها