رکوردشکنی پیش‌فروش پرچمدارهای سامسونگ در بازارهای جهانی

علیرغم شروع نه‌چندان جالب در سرزمین مادری (کره‌جنوبی)، به‌نظر می‌رسد که خانواده گلکسی S10 سامسونگ در حال ثبت عملکرد بسیار خوبی در بازار هستند.

رکوردشکنی پیش‌فروش پرچمدارهای سامسونگ در بازارهای جهانی

طبق اطلاعاتی که سامسونگ انگلستان منتشر کرده است، خانواده گلکسی اس10 بهتر از هر پرچمدار دیگری از این کمپانی در طول دوره پیش‌فروش عمل کرده است.

گران‌ترین نسخه از سه گانه گلکسی اس10، یعنی Galaxy S10+ بیشترین سهم از پیش‌فروش را با 57 درصد در بازار بریتانیا به خود اختصاص داده است. این دستگاه در رنگ Prism Black بسیار محبوب‌تر از دیگر رنگ‌ها بوده است. Conor Pierce یکی از مدیران ارشد سامسونگ با اشاره به اینکه سری جدید پرچمداران گلکسی اس این شرکت وسعت انتخاب بیشتری به کاربران میدهند، به نوعی دلیل استقبال خوب کاربران از کهکشانی‌های جدید را این موضوع اعلام می‌کند.

اما جالب است بدانید که فروش خوب گلکسی اس10های سامسونگ تنها مختص بازار انگلستان نیست. فروش این گوشی‌ها تنها یک روز است که آغاز شده اما در همین ساعت‌های ابتدایی اخباری مبنی بر رکوردشکنی پیش‌فروش آنها در رسانه‌ها منتشر شده است. پرچمداران کهکشانی سامسونگ در بازار آمریکا نیز رکورد پیش‌فروش خوبی از خود به ثبت رسانده‌اند.

گزارشات جدیدتر حاکی از آنست که در بازار ایالات متحده هم 57 درصد از سهم پیش‌فروش متعلق به گلکسی S10+ بوده است. این موضوع توسط سخنگوی سامسونگ در شبکه اجتماعی توئیتر منعکس شده است. البته هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که به‌صورت آماری کدام رنگ بیشترین محبوبیت را در میان کاربران آمریکایی داشته است، اما به‌نظر می‌رسد که برخلاف بریتانیا رنگ Prism White در ایالات متحده محبوب‌تر باشد. اما اینکه در هر دو بازار گلکسی S10+ دقیقاً 57 درصد از سهم پیش‌فروش را به خود اختصاص داده نکته بسیار عجیب و درعین حال جالبی است.

این موضوع بدون شک یک هشدار برای اپل، اصلی‌ترین رقیب سامسونگ حداقل را بازار آمریکا خواهد بود. هر چند که این کمپانی در سرزمین مادری خود بسیار محبوب است، اما رکوردشکنی سامسونگ هرچند برای خود کمپانی می‌تواند برای اپل یک زنگ خطر باشد.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها