زنان سعودی در یک مورد با مردان به برابری رسیدند

در حالی که یکی از شاهزاده‌های سعودی شکست‌ها و ناکارآمدی‌های بن سلمان را لیست کرده یک روزنامه‌نگار سعودی از کشف یک مورد برابری بین زنان و مردان در عربستان در سایه حضور محمد بن سلمان سخن گفت.

زنان سعودی در یک مورد با مردان به برابری رسیدند

در حالی که یکی از شاهزاده‌های سعودی شکست‌ها و ناکارآمدی‌های بن سلمان را لیست کرده، یک روزنامه‌نگار سعودی از کشف یک مورد برابری بین زنان و مردان در عربستان در سایه حضور محمد بن سلمان سخن گفت.

یکی از شاهزاده‌های سعودی که خود را در فضای مجازی مشاور میرمحمد بن نایف (ولیعهد سابق این کشور) معرفی می‌کند تاکید دارد در سایه حضور بن سلمان، عربستان شاهد شکست و ناکامی در سطح داخلی و کشورداری، زیان‌های اقتصادی، شکست‌های نظامی و ناکامی و ناکارآمدی در سیاست خارجی بوده است و از لحظه‌ای که زمام امور کشور را به دست او سپرده‌اند گام در راه تخریب کشور گذاشته است.

در همین حال مضاوی الرشید از روزنامه‌نگاران منتقد سعودی در یادداشتی که به زبان انگلیسی منتشر شد تاکید کرد: در سایه حضور محمد بن سلمان در قدرت، زنان و مردان در عربستان تنها در امر شکنجه شدن با یکدیگر برابری پیدا کرده‌اند و تبعیضی بین آنها در مواجه شدن با شکنجه‌ها وجود ندارد.

این روزنامه‌نگار در مقاله خود که در پایگاه اطلاع‌رسانی «میدل ایست‌آی» منتشر شد از احتمال مواجه شدن بسیاری از فعالان زن سعودی با مجازات اعدام ابراز نگرانی کرده و از مردان سعودی خواست تا برای نجات زنان این کشور کاری کنند.

منبع: اعتماد

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها