قابلیت جدید و جالب گلکسی اس 10 شگفت زده اتان می کند

سامسونگ با ارائه ایموجی‌های واقعیت افزوده‌ای که از تمام حرکات بدن تقلید می‌کنند، کاربران را شگفت‌زده می‌کند.

قابلیت جدید و جالب گلکسی اس 10 شگفت زده اتان می کند

اگرچه بعضی از اعضای خانواده گلکسی S10 در حال پخش شدن در آمریکا هستند، این گوشی تا جمعه در قفسه‌های فروشگاه قرار نخواهد گرفت. اما زمانی که این اتفاق بیفتد، سامسونگ حداقل یک سورپرایز برای کاربرانی که زیاد از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دارد.

از قابلیت‌های جذاب سامسونگ گلکسی S10 می‌توان به ایموجی‌های واقعیت افزوده (AR) اشاره کرد. البته مشابه آن‌ها در پرچمداران پیشین این شرکت یعنی، گلکسی S9+ ،S9 و نوت 9 وجود دارد. چیزی که این ایموجی‌های واقعیت افزوده را منحصر به فرد می‌کند فناوری است که پشت آن‌ها قرار دارد. با این فناوری جدید کاربران می‌توانند این ایموجی‌ها را به طور کامل و تنها با حرکات طبیعی بدن کنترل کنند.

این فناوری توسط DeepMotion تولید شده است و در تمام مدل‌های گلکسی S10 اجرا می‌شود. برخلاف ایموجی‌های واقعیت افزوده استاندارد که از حرکات از پیش تعیین شده استفاده می‌کردند این ایموجی‌ها از حرکات لحظه‌ای فرد که با دوربین گرفته می‌شود، تقلید می‌کنند.

در واقع این ایموجی‌ها حرکات لحظه‌ای کاربرانشان را تقلید می‌کنند و با این کار به آن‌ها اجازه می‌دهند حرکات خود را به صورت یک شخصیت کارتونی مشاهده کنند. این کار مطمئناً برای بسیاری جذاب خواهد بود. اولین مزیت این مدل از ایموجی‌های واقعیت افزاده این است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق حرکت دادن خود جلو دوربین به طور حرکات خود را به شکل ایموجی مشاهده کنند.

دومین مزیت این فناوری این است که توانسته زبان بدن را به دنیای ایموجی‌ها وارد کند. پیش از این، حرکات ایموجی‌ها به صورت و گردن محدود بود اما حالا با این فناوری می‌توان با استفاده از دوربین عقب تمام بدن را به صورت ایموجی و با دوربین سلفی قسمت بالا تنه را مشاهده کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها