طراحی مفهومی گلکسی فولد ۲ را تماشا کنید

در حالی که بیش از یک ماه تا ورود نخستین گوشی منعطف سامسونگ به بازار فاصله داریم، طراحی مفهومی گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) در ویدیویی تازه به نمایش درآمده است؛ دستگاهی که بسیاری از عیب‌های گلکسی فولد در آن دیده نمی‌شود.

طراحی مفهومی گلکسی فولد ۲ را تماشا کنید

یکی از مهم‌ترین انتقادهای وارده به سامسونگ گلکسی فولد، کوچک بودن نمایشگر ثانویه آن است که با توجه به استانداردهای امروزی، باعث کاهش کارایی آن می‌شود. همچنین بسیاری هم از وجود یک ناچ بزرگ در نمایشگر اصلی دستگاه ابراز ناخرسندی کرده‌اند. لزوم وجود یک قلم S Pen در کنار گوشی، دیگر موردی است که برخی از علاقه‌مندان به آن اشاره می‌کنند. اما در طراحی مفهومی گلکسی فولد ۲ تمام این اشکالات برطرف شده است.

این ویدیوی کانسپت که در کانال یوتیوبی Concept Creator به اشتراک گذاشته شده، هر دو نمایشگر گوشی را به صورت لبه تا لبه نشان می‌دهد و می‌توان دید که همانند گلکسی S10، حفره‌ای روی صفحه برای میزبانی از دوربین‌های سلفی وجود دارد. خالقان این طرح مفهومی، یک قلم دیجیتال هم برای دستگاه درنظر گرفته‌اند؛ اقدامی که شاید سامسونگ نیز در آینده انجام دهد و چه بسا سری گلکسی فولد، جای سری گلکسی نوت را بگیرد.

البته دستگاه به نمایش درآمده در این ویدیوی کانسپت را با تکنولوژی‌های امروزی نمی‌توان تولید کرد؛ اما هیچ بعید نیست که روزی با چنین محصولی در بازار مواجه شویم. در واقع همان مولفه‌های طراحی و فناوری‌هایی را که سامسونگ تا به امروز در محصولات خود پیاده‌سازی کرده است، به گونه‌ای پیشرفته‌تر در اینجا هم می‌توان دید. بنابراین این قطعا چهره آینده‌ی گوشی قابل انعطاف سامسونگ است؛ حال اینکه گلکسی فولد 2 باشد یا مثلا گلکسی فولد 5، جای ابهام دارد.

منبع: گجت نیوز

1696

حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها