پیشنهاد یک نماینده برای افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران

نماینده سیرجان در مجلس گفت:شورای حقوق و دستمزد در تعیین حقوق کارگران منافع این قشر و کارفرمایان را به طور مساوی در نظر گیرد.

پیشنهاد یک نماینده برای افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم و افزایش چند برابری قیمت کالا‌ها، گفت: با توجه افزایش تورم حقوق کارگران که عمدتا از اقشار ضعیف هستند، حداقل باید 500 هزار تومان در سال آینده افزایش پیدا کند تا حدی بتواند کسری درآمد آنها نسبت به تورم را جبران کند.

وی افزود: در حالی که شورای حقوق و دستمزد در حال بررسی حقوق کارگران برای سال آینده است لازم است تا به گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که کارگران در سال آینده کمتر تحت فشار قرار گیرند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: البته تولیدگران و بخش خصوصی نیز به دلیل شرایط اقتصادی تحت فشار هستند و دولت باید سهم تولید از هدفمندی یارانه را پراخت کند تا این بخش نیز تحت فشار نگیرد.

حسن‌پور تاکید کرد: بخش خصوصی و تولید پیشران اقتصاد هستند لذا افزایش حقوق‌ها نباید به گونه‌ای باشد که آنها تحت فشار قرار گیرند و کارگاره‌ها تولید تعطیل شود؛ بنابراین شورای حقوق و دستمزد هم منافع تولید کننده و هم کارگران را در نظر گیرد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کازبر
    0

    سلام : خواهشا این پیشنهادات را برای خودتان نگه دارید نظر اقای حاج بابایی برای هفت پشت ما بس است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها