تولید خودروسازان در روزهای تعطیل ادامه دارد

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:­ مقرر شد خودروسازان روز‌های پنجشنبه، ­جمعه و روز‌های تعطیل نیز تا پایان سال تولید داشته باشند.

تولید خودروسازان در روزهای تعطیل ادامه دارد

عباس تابش امروز در حاشیه بازدید از شرکتسایپا یدک ­با اشاره به افزایش تولید خودرو بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده افزود:­­ در برخی از خودرو‌ها میزان تولید به 3 تا 4 برابر یک ماهه گذشته رسیده است.

وی با بیان اینکه 80 درصد از تولیدات روزانه به تحویل خودرو‌های معوق شده اختصاص یافته است گفت:­ بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در هر دو خودروساز بزرگ مستقر هستند و تحویل خودرو‌ها را رصد می‌کنند.

تابش با بیان اینکه فروش فوری نیز برای تعدیل قیمت‌ها در بازار انجام شده است افزود:­­­ قیمت تمام شده انواع کالا‌ها از جمله خودرو بر اساس اسناد موجود و سود متعارف محاسبه و ابلاغ شده است با این حال ممکن است به دلیل ­افزایش تقاضا در بازار،­ قیمت‌ها بالاتر باشد.
وی­ اضافه کرد:­ بر همین اساس سعی می‌کنیم در خصوص خودرو با فروش در حاشیه بازار،­ موضوع را مدیریت کنیم تا قیمت‌های کف بازار به قیمت‌های تمام شده کارخانه نزدیک شود.
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ­­گفت: اختصاص خودرو به مشتریانی که از گذشته ثبت نام کرده اند و تحویل آن‌ها به تعویق افتاده است بر اساس زمان‌بندی در حال انجام است و حق و حقوق مصرف کنندگان­ از طرف­ خودروسازان باید تامین شود.

منبع: عصر خودرو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها