ثروتمندترین زنان جهان چه کسانی هستند؟

طبق آمار ارائه شده در خصوص ثروتمندترین زنان جهان، Francoise Bettencourt Meyers با ٤٩.٣ میلیارد دلار ارزش خالص دارایی، در جایگاه ثروتمندترین زن جهان قرار گرفت.

ثروتمندترین زنان جهان چه کسانی هستند؟

مجله فوربز به تازگی لیست جدید ثروتمندترین افراد جهان در سال ٢٠١٩ را اعلام کرد که علاوه بر این شاهد تفکیک جنسیت ثروتمندان توسط این مجله هستیم. طبق این فهرست، از میان ١٠٠ فرد ثروتمند جهان، تنها نام ١١ زن درمیان آنها به چشم میخورد که اکثر آنها ثروت خود را یا از ارث خانوادگی و یا از همسر خود به دست آورده‌اند.

طبق آمار ارائه شده، Francoise Bettencourt Meyers جایگاه نخستین زن ثروتمند جهان را به خود اختصاص داد. در ادامه شایان ذکر است که در این لیست، نام زنان ثروتمند خودساخته که خودشان تولید ثروت کرده اند نیز دیده می‌شود. نام Wu Yajun، فعال در بخش املاک و مستغلات شهر پکن چین، در صدر دیده میشود.

به طور کلی، بیشتر نام زنان چینی در این فهرست زنان میلیاردر خود ساخته به چشم میخورد. جالب توجه است که ثروتمندترین فرد جهان هنوز بنیان‌گذار شرکت آمازون، جف بزوس است که اخیرا همسرش قصد جدایی از وی را دارد. در پی این اتفاق بزوس ناچار است نصف ثروت خود را به همسرش اعطا کند و همین سبب خواهد شد مکنزی بزوس به ثروتمندترین زن جهان تبدیل شود.

در نمودار ارائه شده، لیست ثروتمندترین زنان جهان( از طریق ارث و خودساختگی) را مشاهده میکنید؛

منبع: فرارو

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها