سارقان مسلح احشام در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق مسلح در کرمانشاه که اقدام به سرقت تعدادی دام کرده بودند، خبر داد.

سارقان مسلح احشام در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: چندی پیش یک مورد سرقت مسلحانه احشام در یکی از مراکز تحقیقاتی کرمانشاه به پلیس آگاهی گزارش شد.

وی افزود: ماموران پلیس نیز با توجه به حساسیت موضوع به سرعت وارد عمل شده و کار‌های تحقیقاتی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.

سردار امان اللهی گفت: در کمترین زمان ممکن، کاراگاهان پلیس آگاهی توانستند ۳ سارق را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با انتقال سارقان دستگیر شده به پلیس آگاهی، آن‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت تعدادی دام (گوسفند) با استفاده از تاریکی شب اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان تعدادی از دام‌های سرقت شده را به ۲ نفر مالخر به فروش رسانده بودند،بیان کرد: با راهنمایی متهمان، افراد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار امان اللهی همچنین از کشف ۳۰ راس از احشام سرقت شده توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سایر احشام سرقت شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با افراد سارق و آن‌هایی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند، گفت: این افراد در سریعترین زمان ممکن توسط پلیس شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی در پایان گفت: پلیس با اقتدار مقابل هرگونه ناامنی خواهد ایستاد و به افراد شرور و سارق اجازه هیچگونه بی نظمی و رفتار‌های مخاطره آمیز که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می‌کند را نمی‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها